Hmm... Ved ikke om jeg helt har forstået, men jeg kan da fortælle om min situation vedr. p-piller..
For det første skal jeg lige sige at jeg var selv på p-piller da jeg blev gravid, vi skulle ha ventet i et halv års tid med at prøve på at lave den lille bebs, men hun gik igennem med p-pillen, lidt for tidligt, men fortryder intet! Jeg spiste mine piller som jeg plejer og har fået min mens osv, men lige pludseligt så kom der bare ikke noget i den periode hvor jeg skulle ha haft min mens, men ringede lige til lægen for en sikkerheds skyld for at høre om jeg bare skulle fortsætte med mine p-piller som jeg plejer, men han mente at jeg lige skulle tage en test "just in case" og det gjorde jeg og så var der 2 streger.. CHOK! Men det viste sig at jeg var til tidlig scanning og jeg var allerede 9 uger henne og det siges så at jeg havde min mens, imens jeg var gravid. Vi fik begge et chok, men er rigtig glade idag og vi glæder os til at se hende 
Ved ikke om dette er noget vrøvl, men håber at du kan bruge det til noget, hvis ikke så fik du lige min historie.. 
Ellers pøj pøj med det hele.. 
Anmeld