Bimmeren 20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. september 2010

DK

Weee halvvejs! Vildt!! Så kan vi for alvor begynde at tælle ned i stedet for op, he he!

Status: Bimmeren sparker lystigt hver dag! Er efter drama med MD-scanning nu bevist til at være fin og frejdig! Jeg har taget 6 kg. på indtil nu (ugen i spanien hævede lige med 2 kg....) Der er kommet mælk i mine overspændte bryster  (bare liiiige for at være i god tid, ikke?) og jeg har plukveer af og til. Hver 3. dag ca! De gør ikke ondt eller noget, der kommer bare lige pludselig een! Bækkenløsningen er sådan lidt på hold, dvs. at det er ikke blevet værre, men har vist indtil videre lidt stabiliseret sig, heldigvis!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Whut whuuuuut!!! Du ser bare... jamen FANTASTISK ud!!! Jeg vil hellere have din gravide mælkeproducerende krop end min egen almindelige kedelige hverdagskrop

Anmeld

8. september 2010

Mette.

Hvem der dog bare kunne være så lækker i uge 21! Pift, hvor er du flot og hvor er det en lækker mave.

Anmeld

8. september 2010

mamalicious

ER DU SUNSHINE, hvor en krop !!!!!

SÅ fantastisk smuk gravid !!!!

Anmeld

8. september 2010

DK

Taaak!! Hvor er i søde!! Det bliver så sjovt at se hvor kæææmpe maven den bliver!!

Anmeld

8. september 2010

Malonde1985

Flot og fin mave

For et par uger siden var din mave KÆMPE i forhold til min (er kun ca. 1 uge efter dig), men nu vokser min mave da ellers godt nok helt vildt og voldsomt! På bare de sidste 2 uger er der sket en KÆMPE forandring - ser virkelig gravid ud nu, og det er jo skønt, men må være dejligt at maven ligesom har vokset lidt undervejs som din jo har

Endnu engang FLOOOOOOT mave og er rigtig glad for at ALT er som det skal være med den lille i mavsen

Anmeld

8. september 2010

Sofia

Jeg begynder først at sætte mig ved siden af dig, når jeg også har lidt at prale med

Anmeld

8. september 2010

DK

Sofia skriver:

Jeg begynder først at sætte mig ved siden af dig, når jeg også har lidt at prale med

Ha ha ha... Jeg synes bare du skal komme uanset hvad!!! Vi plejer at sidde nede foran! Det kunne da være så hyggeligt!

Anmeld

10. september 2010

Mettemus

Ih altså - man vender ryggen til i en uge og straks sker der alt muligt her! Hvor jeg har haft en søn og afslappet uge, lyder det som om du har været på noget af en følelsesmæssig rutchetur!      Hvor dejligt at alt viste sig at være helt ok med Bimmeren. Vi blev også scannet i ekstra lang tid til MD fordi de ville være helt sikre på at alt var som det skulle være - er simpelthen altid fuldstændig tryg i hænderne på dem på Skejby.
  Og puha med nyresten, blærebetændelse og bækkenløsning. Godt lillemanden i det mindste har det godt, så må mor jo halte bagefter
  Maven er som altid super smuk, det sidder jo rigtig flot på dig!!

Knus

Anmeld

10. september 2010

Assi

Så lækker en mave - sidder som altid smuk smuk smuk på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.