Kære alle I skønne kvinder!
Det er ikke så deltagende jeg er lige p.t. Vi har lige overtaget (endnu) et hus, vi venter stadig på at få solgt vores men det andet måtte vi bare eje og da banken uden betænkningstid sagde ja så blev det sådan. Det er et hus der ligger lige over for mine forældre, jeg er vokset op på den vej og er kommet i huset siden jeg var lille, der boede nogen gamle søde mennesker. Vi skal igang med det STORE projekt, vi skal stort set kun beholde 3 ydervægge..

Det bliver bare SÅ fedt og perfekt når vi engang er færdige

Heldigvis kan vi lave langt det meste selv. Vi har sat god tid af til projektet (klog af skade efter at have prøvet det 2 gange før..) for ikke at gå sur i det og for ikke at ende i skilsmisse.
Smilla trives, syntes hun er så stor og klog allerede - der kommer så mange guldkorn og hun bare bare så god, sød og nem. Hun elsker at være i BH, og hun elsker at være hjemme, hun tilpasser sig så flot alting

Mikas går rundt og siger mor, far, vov, muh, ja og nej. Han er så sød og elskelig, noget mere bestemt end sin søster men stadig skøn. Han trives også super i VS

Det var lidt herfra, glæder mig til i morgen, første fridag i flere måneder og skal til luksus ansigtsbehandling

(og jeg mener det

)
Anmeld