Næste barn :) billede fra Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Marco2

ja bedre sent end aldrig, og uskarpt

Men her er ihvertfald et billede af næste gren på vores familiestamtræ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Nadi

7. september 2010

Kaufie

Dejligt billede - er kvalmen helt væk nu? Og hvor langt er du lige?

Mette, 28+1

Anmeld

7. september 2010

ivfmarie

Jahrmen! Den ligner jo smukke Emsen!!

Anmeld

7. september 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Dejligt billede - er kvalmen helt væk nu? Og hvor langt er du lige?

Mette, 28+1

Ja kvalmen er endelig gået væk. Deeeejligt. Og energien er vendt tilbage. Synes godt nok det var en drøj omgang. Kan dog stadig kaste op ved bestemte lugte, men det er til at leve med, fremfor konstant at føle sig skidt tilpas.

Men jeg er 18+5 idag så er snart halvvejs. Synes det er gået stærkt og synes stadig det er meget abstrakt at forholde sig til. Mærker spark hver dag og har set billeder af at der rent faktisk ER et barn indeni mig, men tror ikke helt det er fattet endnu … Og det bekymrer mig lidt … Men det kommer vel på et tidspunkt.

Men vildt at du allerede er så langt Kauf. Du skal jo føde ligeom lidt … Føler du dig mentalt klar? Barn nr. 2 og ikke bare William?

AG

Anmeld

7. september 2010

Siber

nårr så fint billede!

Knus Siber

Anmeld

7. september 2010

Kaufie

Dejligt du er på den side af det - stort set - jeg er begyndt at undgå fed, stærk, sød mad og kaffe, da det giver de ubehageligste sure opstød - men altså....det er jo også det sundeste....

Jeg er ikke klar som i overhovedet - der er intet, der er klart endnu.... Jeg tænker MEGET over hvordan det kommer til at påvirke William - han er meget mor-glad - selv om vi virkelig gør en indsats for at få Claus mere på banen allerede nu. Når jeg er der, er det kun mig der dur - med mindre der skal tumles - så er far Helten.

Jeg glæder mig til at gå på barsel d. 18/10 - først dér tror jeg jeg kan begynde at forholde mig til et nyt barn for alvor - og så skal der nok fart over feltet med at omrokere det lille hjem, så kontoret bliver til pigeværelse, hente tøj hjem fra diverse låne-steder - jeg har ikke købt et eneste stykke nyt noget som helst endnu - i uge 28 med William tror jeg ALT var klart!! Så ja, fokus ligger helt klart på William - og det tror jeg da er helt naturligt - vi kender jo ikke de små endnu - og de vokser jo uanset om vi følger med i hvad de nu kan derinde. 

Det er meget anderledes at være gravid med nr 2 - som de fleste herinde efterhånden godt ved 

Anmeld

7. september 2010

Astrid P

8. september 2010

Anja

Rigtigt fint scanningsbillede

Anmeld

8. september 2010

Muffinmus

ih...allerede en smuksak hvad

Fedt for jer:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.