Dejligt du er på den side af det - stort set - jeg er begyndt at undgå fed, stærk, sød mad og kaffe, da det giver de ubehageligste sure opstød - men altså....det er jo også det sundeste....
Jeg er ikke klar som i overhovedet - der er intet, der er klart endnu.... Jeg tænker MEGET over hvordan det kommer til at påvirke William - han er meget mor-glad - selv om vi virkelig gør en indsats for at få Claus mere på banen allerede nu. Når jeg er der, er det kun mig der dur - med mindre der skal tumles - så er far Helten.
Jeg glæder mig til at gå på barsel d. 18/10 - først dér tror jeg jeg kan begynde at forholde mig til et nyt barn for alvor - og så skal der nok fart over feltet med at omrokere det lille hjem, så kontoret bliver til pigeværelse, hente tøj hjem fra diverse låne-steder - jeg har ikke købt et eneste stykke nyt noget som helst endnu - i uge 28 med William tror jeg ALT var klart!! Så ja, fokus ligger helt klart på William - og det tror jeg da er helt naturligt - vi kender jo ikke de små endnu - og de vokser jo uanset om vi følger med i hvad de nu kan derinde.
Det er meget anderledes at være gravid med nr 2 - som de fleste herinde efterhånden godt ved 
Anmeld