Hej tøser.
Synes lige at jeg vil give en lille opdate på hvordan det går med at få min datter til at sove.
Jeg skrev for ca en uge siden at min datter på to år kunne komme ud af sin tremmeseng. Fik derfor en rigtig seng og så startede balladen...hun var 2-3 timer om at falde i søvn. Blev ved at stå op og vil have os til at sidde hos hende eller sove i vores seng. Men jeg vil ikke have i hende i vores seng og synes hun skal lære at falde i søvn selv. Så en hård kamp startede og jeg følte mig virkelig ond og hård....MEN...
Nu efter ca en lille uge lægger hun sig pænt til at sove uden vrøvl. Står måske en enkelt gang op og vi følger hende i seng igen...men det er så alt...så jeg er meget stolt af hende og mig selv fordi vi blev ved og stod fast ved vores beslutning...
Der er dog det at hun vågner en del gange om natten...falder dog hurtigt i søvn igen men jeg synes det er lidt øv at sku op ca hver 2 time og putte hende i seng igen....
er der nogen der kender til det (skal lige siges at hun for under en måned siden sov 10-12 timer uden at vågne...)??? og hvor lang tid kan det stå på???
Knus Louise, mor til Leonora på 2 år
Anmeld