Ny Gaia & Ko pusletaske - lys lilla nylon/satin - nymodel sæ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.112 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2010

trunte24

Hej

Jeg sælger min helt nye Gaia og ko pusletaske, da jeg endelig har gjort op med mig selv, at den er for tøset når jeg venter en dreng.

Da jeg ikke har født endnu, har den aldrig været brugt, men jeg har pillet skiltet af, da jeg først havde besluttet at beholde den.

Det er den nye model, uden den lange skulderstrop, men med en lille srtop i hver side som man hurtigt kan klikke rundt om styret på barnevognen.

Det er et transportabelt pusleunderlag i samme farve med, samt et vådrum til vådt tøj i midten af tasken.

Ny prisen er 699 kr

Tasken kan ses og afhentes i Risskov ved århus, ellers kan jeg sende mden med postdanmark for ca. 40 kr.

Ved ikke helt hvad jeg skal tage for den, men kom med et realistisk bud, og så ser vi på det.

Mvh Trunte24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

thilde-tusindfryd

Et realistisk bud ? Hm.... ja det er jo svært at vide, hvad du mener er realistisk, men hvad med 200 kr. ?

Anmeld

9. september 2010

trunte24

Ja, ved godt det er svært når jeg bare skriver sådan. Må indrømme at jeg håber at den kan indbringe noget mere.

Som skrevet er den jo helt ny og ubrugt.

Har nok en forestilling om 500 kr.

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

Den er godt nok fed...har også en Gaia og Co

Anmeld

10. september 2010

thilde-tusindfryd

trunte24 skriver:

Ja, ved godt det er svært når jeg bare skriver sådan. Må indrømme at jeg håber at den kan indbringe noget mere.

Som skrevet er den jo helt ny og ubrugt.

Har nok en forestilling om 500 kr.

Ja, men det kan jeg da godt forstå. Man vil jo altid gerne ha' så meget som muligt

Men det er ihf for dyrt for mig, så jeg springer fra. Vil ikke bruge så mange penge på en pusletaske - ej heller om jeg synes, at den er lækker

Anmeld

10. september 2010

Kamilla-m

jeg vil gerne give 300 plus porto?

Anmeld

10. september 2010

Kamilla-m

Anmeld

10. september 2010

trunte24

thilde-tusindfryd skriver:

Ja, men det kan jeg da godt forstå. Man vil jo altid gerne ha' så meget som muligt

Men det er ihf for dyrt for mig, så jeg springer fra. Vil ikke bruge så mange penge på en pusletaske - ej heller om jeg synes, at den er lækker

Det er jo det man vil. Og så skulle der jo gerne være penge til at jeg kan købe en anden bagefter, for en pusletaske skal jeg jo have

Anmeld

10. september 2010

trunte24

MortilMogL skriver:

Tak for dit bud.

Men jeg synes det er for lidt desværre

Anmeld

17. september 2010

trunte24

MortilMogL skriver:

Hej igen.

Efter jeg har tænkt lidt over det, har jeg besluttet, at jeg gerne vil sælge den til 300 + porto hvis du stadig er interesseret?

/ Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.