Har i oplevet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Roxie

Hej alle i dejlige kvinder, i må lige hjælpe mig lidt her

Jeg fik i går aftes ved en 10 tiden små veer, de varede så hele natten og blev kraftigere men stadig meget uregelmessige, de gjorde ondt men ikke nok til at jeg ikke kunne holde dem ud, nogle gange med meget få min imellem andre gange med flere timer imellem. Jeg stod op ved en 9 tiden og efter jeg gik på toilet og fik morgenmad forsvandt de fuldstændigt....

Jeg har så hele dagen haft ømt bækken som om mit bækken og hofter har løbet en maraton. har haft så ondt når jeg har skulle gå rundt men ingen tegn på flere veer.

Kan de godt bare lige tage sådan en pause på flere timer eller hva faaan er det de har gang i?

er 39+1 i dag, har ikke set skyggen af slimprop eller tegnblødning, har kun racermave

håber i kan hjælpe mig med hvad det evt kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

NatasjaL

jeg havde racer mave lige op til fødsel, det er tegn på det snart sker

Anmeld

7. september 2010

Koen.

De der dumme veer havde jeg os startede søndag aften, gok i stå tirsdag! Fredag startede det igen men meget kraftiger og fødte så søndag, så mon ikke der snart er bebs på vej til dig

Held og lykke

Anmeld

7. september 2010

Roxie

har haft veer hver anden nat i ca 1 uge nu. men her i nat var de virkeligt slemme og de har været her to nætter i træk, så jeg kan jo håbe på at de kommer igen i nat også bliver til noget denne gang. Er bare SÅ frustrerende at ligge hele natten og tænke Det nu Det nu Det nu, også forsvinder de bare.....

Men den der racermave er måske et godt tegn på at det kunne blive snart

Anmeld

7. september 2010

dithmer

Roxie skriver:

har haft veer hver anden nat i ca 1 uge nu. men her i nat var de virkeligt slemme og de har været her to nætter i træk, så jeg kan jo håbe på at de kommer igen i nat også bliver til noget denne gang. Er bare SÅ frustrerende at ligge hele natten og tænke Det nu Det nu Det nu, også forsvinder de bare.....

Men den der racermave er måske et godt tegn på at det kunne blive snart

Du må lige bede manden om en hyggetur, det hjælper. Der er de samme hormoner i sæd som dem der kalder veerne frem. Racermaven er også tegn på det.

Anmeld

7. september 2010

Bayze

Jeg tror også at din fødsel så småt er gået i gang, men det kan den godt gøre på den måde du beskriver der flere dag før du føder - spændende Held og lykke - håber du får en god fødsel

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Det er meget naturligt Håber snart det sker

K.h. Linda som fødte på under 6 timer fra første ve til Laura var ude

Anmeld

7. september 2010

Roxie

Har lidt små veer nu, så måske.... håbe håbe, men lader måske til min fødsel bliver sådan en 3 dages event med lidt veer og ingen veer også går det sikkert vildt stærk tilsidst. 

Anmeld

9. september 2010

Mette81

Jeg oplever også det samme lige i øjeblikket, og har de sidst 2 nætter haft konstante veer med ca. 10 minutters interval. Så man tror hele tiden at det er nu det sker og har lyst til at ringe til sygehuset og blive tjekket. Men som jeg kan læse på jeres andres indlæg, så kan det åbenbart godt fortsætte mange dage endnu. Er der nogle af jer som har været på sygehuset og blevet tjekket? Ved I hvornår man begynder at åbne sig?

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Roxie skriver:

Hej alle i dejlige kvinder, i må lige hjælpe mig lidt her

Jeg fik i går aftes ved en 10 tiden små veer, de varede så hele natten og blev kraftigere men stadig meget uregelmessige, de gjorde ondt men ikke nok til at jeg ikke kunne holde dem ud, nogle gange med meget få min imellem andre gange med flere timer imellem. Jeg stod op ved en 9 tiden og efter jeg gik på toilet og fik morgenmad forsvandt de fuldstændigt....

Jeg har så hele dagen haft ømt bækken som om mit bækken og hofter har løbet en maraton. har haft så ondt når jeg har skulle gå rundt men ingen tegn på flere veer.

Kan de godt bare lige tage sådan en pause på flere timer eller hva faaan er det de har gang i?

er 39+1 i dag, har ikke set skyggen af slimprop eller tegnblødning, har kun racermave

håber i kan hjælpe mig med hvad det evt kan være

Jeg startede med at have veer tidligt en fredag morgen... Det fortsatte...  Og om lørdagen gik det sådan lidt i sig selv igen i nogen timer... Og så kom de tilbage og fortsatte sådan i 4½ døgn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.