Hjælp "skibakke i silkeborg"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. februar 2008

SaNiNa

Vi har hørt fra mange steder nu at der er en skibakke i silkeborg men kan bare ikke finde en hjemmeside på det. og vi vil rigtig gerne der op i weekenden hvis der er åbent... vi skal nemmelig ikke på skiferie i år :'( så det kunne da være lidt sjovt med det par timer på snowboard og ski der oppe. så hvis i kender det eller siden så skriv endelig osse hvis i har været der og prøvet bakken. Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2008

Løvepigen

6. februar 2008

SaNiNa

åååh tusind tak... Det bliver de andre osse glade for så kan vi osse få stået lidt på ski og snowboard i år

Anmeld

6. februar 2008

Løvepigen

selvom silkeborg ligger lidt langt væk, så ser det da tiltalende ud, vi har sagt nejtak til skiferie i år, vi turde simpelthen ikke sige ja fordi Vitus har været så meget syg, og hvor ville det være ærgeligt at skulle afsted med syg dreng, eller endnu værre blive hjemme og have spildt pengene, så ingen ski til os i år heller :(

Knus Julie

Anmeld

6. februar 2008

SaNiNa

nej vi kom heller ikke afsted da hverken mine forældre eller hans skulle afsted sidste år var vi afsted alle 6 rigtig hyggeligt. men lørdag tager vi til silkeborg sammen med kærestens lillebror og hans kæreste de bor i århus

Hvordan gå det så med den lille dreng er han ved at være frisk igen så?
Vil gerne skive hvordan bakken er i silkeborg når vi kommer hjem hvis i osse tænket på at tage der op.

Sanne

Anmeld

6. februar 2008

Løvepigen

JA i må meget gerne skrive hvordan det har været.

Vitus er frisk igen nu, havde lige en hjemmedag i går fordi han kastede op, men det var vist bare en engangs forteelese.

Knus Julie

Anmeld

6. februar 2008

SaNiNa

Det var da heldigt... det må jo osse være rigtig træls for ham. kender det selv her hjemme er det altid mig som ligge syg...

Så må vi håbe at der går lang lang tid før han blive syg igen så i kan lyde det...

Men vi skriver lige så snart vi kommer hjem...

Kuns Sanne

Anmeld

7. februar 2008

Pia.

ej hvor ser det dog lækkert ud... det skulle jeg havde vidst så havde min mand jo ikke behøvet at tage så langt væk *SSS* for at stå på ski *GG*

God tur til jer der skal ud og stå på ski....

Knus Pia :)

Anmeld

7. februar 2008

SaNiNa

takker glæder mig osse helt vildt, men det er nok ikke helt det sammen som at komme nord på.
Man slipper for at det tøj men ejer igen bukser så det skal nok blive sjov i nederdel :)) har jeg ikke set før.
har engang i 8 klasse set en mand i jakkesæt stå på ski efter os på offpist det var nu lidt sjovt (han var ikke ret øvet)

Det skulle være nogle børste der bliver sprøjtet vand på. Har kun hørt ros om det...

Men det skal blive spændende hvordan det er...

Sanne

Anmeld

10. februar 2008

SaNiNa

Hehe okay ja det var så ikke lige sagden ikke for øvet skiløberer vi stod kun en 2-3 ture og man når lige at få fart på og så stopper man bradt fordi skiene hænger fast... snowboard det kunne slet ikke lade sig gøre... så det kan vi ikke anbefale men nu har vi prøvet det med vi fik da pengene tilbage fra den sidste time vi havde betalt for...

men så kommer vi i bazar vest, bilka. ikea og på cafe og hyggede som rigtig meget gør vi faktisk altid lige meget om vi se bare sidder og glor hehe så nu leder vi efter en afbudsrejse alle 4 så vi kan få noegt sne under braderne...

Sanne "som var rigtig skuffet"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.