Kejsersnit ved fuld nakose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Christina31

Jeg skal have et planlagt kejsersnit om 3-4 uger, men er både forvirret og meget ked af det de her dage.

Kejsersnittet skal højst sandsynlig udføres i fuld nakose pga. skruer og plader i ryggen efter en rygoperation i okt. 2009. Jeg er bare vildt bange for at vores barn vil blive meget påvirket af nakosen. Nogen der har erfaring indenfor dette område?

Samtidig føler jeg også, at jeg udsætter mit barn for en unødvendig farer, da det er et selvvalgt kejsersnit. Jeg kan godt føde normalt, men er meget bange for konsekvensen deraf f.eks. et skred i ryg- operationsområdet.

Håber på, at høre fra jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

mifune

Jeg fik taget et akut kejsersnit med fuld narkose for en måned siden, og bortset fra at det tager lang tid at komme ovenpå igjen, syns jeg ikke jeg har haft nogen grund til at bekymre mig for den lille på noget tidspunkt. Lægerne holder meget nøye observation over babyen, og jeg har altså tillid til at de gennemfører operationen uden komplikationer på mig selv eller baby ud i fra den imformation jeg fik på stedet.

Anmeld

27. september 2010

Christina31

1000 tak for dit svar.  Jeg er bare så bekymret for det hele, nu hvor tiden nærmer sig. Hvor lang tid var du om, at vågne helt op efter nakosen? altså så du var klar til at holde dit barn.

Jeg har været igennem 2 alm. fødsler, men denne her gang er det desværre nødvendig med et kejsersnit pga en meget stor rygoperation for ca. 1 år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.