Så kom min lille tut !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

gruener

NR3ønskebarn skriver:

Kæmpe tillykke med din lille Liam Han er bare nuser altså Har du det godt efter alt du har været igennem?

Knus Sussie 30+1 

Tak skal du have  ja det går.. Jeg kan godt mærke såret og kroppen er en del medtaget, men nu har jeg heldigvis en skøn kæreste der hjælper mig meget, så det vil helt klart hjælpe mig til at komme hurtigt ovenpå igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

gruener

Tullebobs skriver:

Tillykke med den lille guldklump - han ser dejlig ud.

Og må jeg så lige kommentere på, hvor ualmindelig frisk du ser ud på billedet, det lyder jo som et langt og sejt forløb, godt gået

dejligt at få sådan en kommentar  syntes ikke jeg følte mig sådan lige der, men nu var jeg jo helt nyforelsket.. Det overskygger det meste  Men tusind tak!!

Anmeld

7. september 2010

gruener

Riksen skriver:

Stort tillykke med jeres søn! Han er bare så kær!

Mange tak skal du have

Anmeld

7. september 2010

Dansker I Holland

gruener skriver:

Tak skal du have  ja det går.. Jeg kan godt mærke såret og kroppen er en del medtaget, men nu har jeg heldigvis en skøn kæreste der hjælper mig meget, så det vil helt klart hjælpe mig til at komme hurtigt ovenpå igen..

Selv tak da Men er da glad for at du har det godt Smiler.. Nu glæder jeg mig bare ENDNU mere til det bliver min tur hihi...De sidste 10 uger må gerne flyve afsted hehe... 

Knus Sussie 30+1 

Anmeld

7. september 2010

gruener

NR3ønskebarn skriver:

Selv tak da Men er da glad for at du har det godt Smiler.. Nu glæder jeg mig bare ENDNU mere til det bliver min tur hihi...De sidste 10 uger må gerne flyve afsted hehe... 

Knus Sussie 30+1 

Ja det kan jeg godt forstå  Det er også dem der tager længst tid.. Og så er man bare så handlingslammet den sidste tid.. Var jeg i hvert fald.. Men jeg krydser fingre for en dejlig fødsel til dig

Hvordan har din graviditet ellers været??

Anmeld

7. september 2010

Dansker I Holland

gruener skriver:

Ja det kan jeg godt forstå  Det er også dem der tager længst tid.. Og så er man bare så handlingslammet den sidste tid.. Var jeg i hvert fald.. Men jeg krydser fingre for en dejlig fødsel til dig

Hvordan har din graviditet ellers været??

Hehe takker for de krydsede fingre Jamen min graviditet har været ok nem faktisk. Har ikke haft kvalme som jeg havde da jeg ventede mine piger. Men til gengæld har jeg haft ømme bryster og i uge 16 fik jeg så konstateret bækkenløsning. Men den er ikke vild slem i hvert fald lige nu.. Men kan godt mærke at det er ved at være godt tungt efterhånden. Skal til jordemoder imorgen, så jeg håber hun skønner baby igen Vi ved ikke hvad køn det bliver så det bliver en surprise Vi ville gerne have fået det af vide til MD, men h*n lå med samlede ben, så det var ikke til at se. Ud fra de samlede ben så gættede jordemoderen som scannede mig, at det var en pige. Men nu må vi vente og se Selvom ventetiden er ULIDELIG hihi... 

Knus Sussie 30+1 

Anmeld

7. september 2010

Vingummien

Stort tillykke med ham

Anmeld

7. september 2010

klmf

Stort tillykke med den lille lækre

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Tillykke Han ser rigtig dejlig ud...

K.h. Linda

Anmeld

7. september 2010

twinboys

gruener skriver:

Tak skal du have Det er altså også nogle skønne drenge du har dig.. Jeg har fulgt lidt med hos dig..

Smiler tak hvor er du sød... Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.