De der formøse årsdage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2010

henh01

Kom da lige i tanke om at min kæreste og jeg har årsdag i morgen (1år) Har kendt ham i 2 år gennem mit tidligere arbejde hvor vi mødtes men er først for 1 år siden blevet kærester.

Hvad laver I med jeres kæreste/mand på jeres 1 års dag? Er rimelig på bar bund, da jeg jo gerne vil lave noget med/for ham men samtidig er det onsdag og min datter skal op i skole..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

oo

nogle gange laver vi et par gode bøffer, deler en flaske rødvin og løser verdenssituationen - andre gange tager vi ud og spiser eller i biffen. det vigtigste er jo at man er sammen og husker at få sagt, at man er glad for at der er gået endnu et år

Anmeld

7. september 2010

MariaJ

Vi plejer at gå ud og spise. Ellers havde vi en date til et lidt specielt sted, da vi mødtes, og har et par gange gået en måneskinstur til "vores" sted for at fejre vores årsdag. 

God fornøjelse. Håber I får en dejlig dag.  

Anmeld

7. september 2010

henh01

MariaJ skriver:

Vi plejer at gå ud og spise. Ellers havde vi en date til et lidt specielt sted, da vi mødtes, og har et par gange gået en måneskinstur til "vores" sted for at fejre vores årsdag. 

God fornøjelse. Håber I får en dejlig dag.  

Tror ikke ungerne på behandlingshjemmet synes det er fedt hvis vi kommer derud.. griner Vi mødtes på vores arbejde og har egentlig ikke et sted der er vores, ellers er det en perfekt idé. Måske man skulle finde et sted der kunne være vores sted.

Anmeld

7. september 2010

MariaJ

henh01 skriver:

Tror ikke ungerne på behandlingshjemmet synes det er fedt hvis vi kommer derud.. griner Vi mødtes på vores arbejde og har egentlig ikke et sted der er vores, ellers er det en perfekt idé. Måske man skulle finde et sted der kunne være vores sted.

Nej, det kan jeg godt se måske ikke egner sig så godt . Men som du selv siger, I kan jo stadig nå at finde et sted, der kan være "jeres".

Anmeld

7. september 2010

CarinaSB

vi plejer at sende Noah på overnatning fra lørdag til søndag .. så tager vi ud og spiser og går i biffen ... så når vi kommer hjem bliver der tændt hygge lys og stille musik på.. så drikker vi en flaske hvidvin .. så ligger vi bare i sofaen med vores dobbel dyne og snakker .. så sover vi på sofaen om natten helt tæt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.