ALT udstyr, tøj, legetøj og møbler søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.689 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Brith

Hej, min niece er lige blevet smidt ud af hendes mand, og står nu og mangler ALT til børnene og de kommende børn.... Kommunen har lovet hende en lejlighed fra d. 15. sep, og lovet hende at hun får nogle madrasser de kan sove på samt en sofa og sofabord, og lidt service ( fra den lokale røde kors butik).                                    Indtil d. 15, bor de i vores stue og vi har lovet hende at forsøge at hjælpe hende med at skrabe noget tøj, udstyr og legetøj ind til børnene. 

Hun har en dreng på 3½ år, en dreng på 14mdr og er gravid med tvillinger (1 dreng og 1 pige).

Da hun samtidig er studerende, kan man vist roligt sige at hun mangler ALT.. Så hvis der sidder nogen derude, som har noget de kan undvære, ville vi være meget taknemmelige.

Håber der er nogle der har mulighed for at hjælpe

Venligst Brith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

dorthemus

7. september 2010

Brith

Det er hermed noteret

Du er en engel

Anmeld

7. september 2010

dorthemus

Brith skriver:

Det er hermed noteret

Du er en engel

Velbekomme..det er en meget ulykkelig situation hun er havnet i

Anmeld

7. september 2010

maria_wlt

Brith skriver:

Hej, min niece er lige blevet smidt ud af hendes mand, og står nu og mangler ALT til børnene og de kommende børn.... Kommunen har lovet hende en lejlighed fra d. 15. sep, og lovet hende at hun får nogle madrasser de kan sove på samt en sofa og sofabord, og lidt service ( fra den lokale røde kors butik).                                  Indtil d. 15, bor de i vores stue og vi har lovet hende at forsøge at hjælpe hende med at skrabe noget tøj, udstyr og legetøj ind til børnene. 

Hun har en dreng på 3½ år, en dreng på 14mdr og er gravid med tvillinger (1 dreng og 1 pige).

Da hun samtidig er studerende, kan man vist roligt sige at hun mangler ALT.. Så hvis der sidder nogen derude, som har noget de kan undvære, ville vi være meget taknemmelige.

Håber der er nogle der har mulighed for at hjælpe

Venligst Brith

Hvor i landet bor hun?? (skal bo)

Anmeld

7. september 2010

Brith

Ballerup, (stor københavns området)

Anmeld

7. september 2010

Agnete

Ej hvor strengt..! Altså er det ikke tyveri, hvis han smider dem ud uden deres private ejendele? Deres tøj og legetøj etc? Det kan man da ikke...!

Hvor i landet er det? Måske jeg kunne finde noget...

Kg Agnete

Anmeld

7. september 2010

Agnete

Brith skriver:

Ballerup, (stor københavns området)

Ja ok... Balleup er måske lidt langt væk for nogle småting

Anmeld

7. september 2010

Sasja77

Hej,

Jeg har desværre ikke selv noget jeg lige kan gå af med men jeg synes bestemt at du skal kontakte mødrehjælpen! Der kan man få hjælp til barnevogn, tøj, pusle ja alt Held og lykke til din veninde!

Anmeld

7. september 2010

Brith

dorthemus skriver:

Velbekomme..det er en meget ulykkelig situation hun er havnet i

Ja, det er en meget øv-situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.