Autostole købt i tyskland, hvordan???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Käte

Christina.78 skriver:

har søgt på et par sider..

http://de.shopping.com/-cybex+solution+x+berry  og ja, de er sgu svære at finde i lige prisklasse og med fragt hertil..men har da et par venner bosat i Tyskland, hvortil man kunne få sendt varerne (hvis de er med på den)..så skulle du bare selv sørge for afhentning ved grænsen

Tak pænt af dig at tilbyde det, jeg skal lige kigge lidt mere på det og snakke med min mand og have ro for baby osv. smil så jeg vender lige tilbage

Anmeld

9. september 2010

LC

Nu har jeg ikke lige tjekket om de har den autostol du søger, men www.kidsroom.de levere til danmark og plejer at være ret billige.

Anmeld

10. september 2010

Käte

LC skriver:

Nu har jeg ikke lige tjekket om de har den autostol du søger, men www.kidsroom.de levere til danmark og plejer at være ret billige.

Tak, de har dem også der men de er også ret dyre der desværre, men tak for oplysningen alligevel

Anmeld

11. oktober 2010

Christina.78

Käte skriver:

Tak pænt af dig at tilbyde det, jeg skal lige kigge lidt mere på det og snakke med min mand og have ro for baby osv. smil så jeg vender lige tilbage

Fandt du ud af noget ???

Anmeld

11. oktober 2010

Käte

Christina.78 skriver:

Fandt du ud af noget ???

Hejsa jeg mener at sidst jeg kiggede på det så var de igen udsolgt og ja så har jeg ikke fået kigget mere på det for nu skal jeg jo så bruge god tid til igen at undersøge på siderne, men når den tid kommer så tror jeg at min mand er blevet enig med sig selv om at han så bare køre ned og henter dem selv.

Lige nu er det sat til at vente da vi er igang med at planlægge barnedåb.

Men tusind tak for din hjælp og interesse

Anmeld

11. oktober 2010

K&S

Käte skriver:

Har lige været inde og kigge på den side der er de bare 25 euro dyrer end de sider jeg har fundet og jeg skal bruge 4 stk

Er der nogle andre forslag/sider?

Hejsa

Jeg er bare lidt nysgerrig - hvorfor skal du bruge 4 stk.?

Katja

Anmeld

11. oktober 2010

Käte

K&S skriver:

Hejsa

Jeg er bare lidt nysgerrig - hvorfor skal du bruge 4 stk.?

Katja

Det kan jeg godt forstå, men det er fordi vi selv har 2 biler og skiftes til at hente børn og børnenes faster og onkel også tit henter/passer den store som var hun deres egen ikke fordi de skal eller behøves men fordi de rigtig gerne vil så vil de også gerne have en stol selv og den sidste er til farmor og farfar som ellers meget sjældent skal bruge den men de vil også gerne have en selv det er nok bare lidt for at have noget selv og at de så ikke skal låne .

I vores familie bliver vores børn forkælet hvis man kan kalde det det af den næste familie som køber egne ting til dem som stole, legetøj ja alt så de nærmest kan flytte ind når de er der de mangler bare egne værelser der .

Det er dejligt med sådan en familie

Anmeld

8. januar 2012

LineHvasel

Det er ikke så svært kære.. 
Har lavet en guide til alle fortvilede... 

Kh
Line <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.