dele brystpumpe, er jeg forkert på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Snuffler25

Hey piger,

En i min mødregruppe spurgte mig forleden på en sms, om hun måtte låne min brystpumpe (sådan en håndholdt en), da hun skulle ud med sin mand og derfor gerne ville malke ud til babyen som skulle passes af mormor...

Jeg var meget i tvivl om jeg sku sige ja? Jeg mener, jeg koger den hver gang efter brug - så ved den er ren... men tanken om, at en anden kvinde skal bruge den til sin mælk... ? Ved hun koger den efter brug og den nok er ren.. men synes det er lidt ligesom at dele tandbørste?

Eller er jeg helt forkert på den - hvad er jeres holdning til det? Vile i dele?

Hilsen Mette - som endte med at sige at pumpen var i stykker, fordi hun ikke "turde" sige sandheden - at hun ikke havde lyst til at dele pumpe med nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

HDA2311

Jeg lånte min ud da jeg ikke selv brugte den mere og ville nok også have sagt ja selvom jeg stadig brugte den, hvis det altså bare var for en enkelt aften... Men ville nok vaske den en ekstra gang inden jeg selv brugte den igen.

Anmeld

7. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi er jo så forskellige, men ja, jeg ville have lånt den ud. Den bliver jo kogt, så den er klar igen. Jeg synes ikke, at man kan samligne det med en tandbørste.

Kh. Katja - som også har haft brugt brystpumpe

Anmeld

7. september 2010

g.seerup

Personligt har jeg haft min udlånt til to veninder.. synes ikke der er noget galt i det, for som du selv siger, så bliver den jo kogt efter brug.

Dog tror jeg ikke jeg ville låne den ud mens jeg stadig selv brugte den..ikke fordi det skulle gøre en forskel..men måske alligevel komme lidt for tæt på..

Gitte

Anmeld

7. september 2010

Dictes mor

Jeg har købt min brugt og har lånt den ud til min svigerinde. Men jeg kan nu godt forstå dig lidt. Det er lidt ligesom at jeg ikke ville bruge en sutteflaskesut, som havde været brugt af andre. Og så vil jeg også lige sige, at jeg faktisk aldrig har brugt min pumpe, sååå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.