Mit 1. lægebesøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. september 2010

birthee

Var ligesom dengang jeg ventede frederik... Så det var rart...

Jeg fik taget blodprøver, målt blodsukker og blodprocent, afleveret urinprøve, lavet underlivsundersøgelse og vandrejournal...

Lægens besked: Der er ikke tvivl om du er gravid, du er meget gravid!!!

Så nu er det bare at vente på der kommer brev om termins-skanning, og derefter nakkefoldsskanning... 3-4 skanninger i løbet af graviditeten...

Sidste ting er så lige at finde ud af hvornår vi skal sige det til familien... Lægen var enig i terminen den 9. april 2011 ca...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Line Højdal

Uha... jeg glæder mig sååå meget!! Havde dog håbet at man fik termins-scanning ved første besøg, men det er jo selvfølgelig nok på hospitalet at man får scannet mavsen??

Jeg vil bare så enormt gerne se det lille hjerte blinke... Det er stadig så uvirkeligt at der er liv derinde!!

Knus

Anmeld

14. september 2010

Line Højdal

I fredags var jeg og min mand til første lægeundersøgelse - alt så fint ud og min livmoder havde den størrelse den burde have, så det tyder på at blob vokser som den skal!!

Jeg havde virkelig håbet at vi kunne få bekræftet at der var liv derinde, men det må vente til scanningen om et par uger... Lægen sagde dog at alle de symptomer jeg har, er et rigtig godt tegn. Skulle fosteret gå til, så ville symptomerne forsvinde - så jeg skulle være glad for min kvalme..!! Det prøver jeg jeg så at være...

Jeg fik taget urinprøve, blodprøver, målt blodtryk og foretaget gyn. undersøgelse... Hun rykkede lidt på min terminsdato... der nu er sat til 11/4, men jeg håber at de kan bestemme det nærmere ved scanningen! Holder datoen, så er jeg nu i 10+1 - og så er jeg faktisk over 1/4 af vejen

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.