Mini A Ture Flyverdragt str. 80 sælges uhørt billigt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. oktober 2010

L.J.L

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

L.J.L

12. oktober 2010

L.J.L

ny pris 250 inkl. porto er der ingen der vil købe denne fine dragt? den fejler INTET, men hætten mangler.

Anmeld

12. oktober 2010

Dictes mor

Bayze skriver:

Det kan godt være den bliver for lille til Anthon så. Jeg synes hans body´er i 74 liige kan gå, men ikke meget længere. Hvis han fortsat vokser med den fart er det vist ikke sikkert han kan passe den vinteren over, tror du?

Undskyld jeg lige bryder ind her, hvor det slet ikke passer ind i emnet, men hold da op, han er blevet stor ham Anthon, han har det godt, det er sådan det skal være. Dicte er også i 74, meeeen nogen gange bruger hun 80 i natdragter og hendes flyverdragt er 80, meeeen den er lidt for stor

Anmeld

12. oktober 2010

Fenris

linselouise skriver:

ny pris 250 inkl. porto er der ingen der vil købe denne fine dragt? den fejler INTET, men hætten mangler.

Anmeld

13. oktober 2010

Bayze

Dictes mor skriver:

Undskyld jeg lige bryder ind her, hvor det slet ikke passer ind i emnet, men hold da op, han er blevet stor ham Anthon, han har det godt, det er sådan det skal være. Dicte er også i 74, meeeen nogen gange bruger hun 80 i natdragter og hendes flyverdragt er 80, meeeen den er lidt for stor

Ja, han er og bliver en stor dreng. Er nu 75 lang og vejer 10 kg:-) Men når man ser på forældrene er det ikek vildt underligt:-) men synes godt nok det er svært at vide hvad man skal gå efter i størrelse, altså når man handler på nettet og ikke kan se tøjet:-) Det er endt med at vi har købt en flyverdragt af et fransk mærke, som jo er småt. Men det er så en størrelse 12-18 måneder og jeg tror faktisk ikke han kan passe den vinteren over. Oh, du dankse viking - ha ha

Anmeld

22. oktober 2010

L.J.L

31. oktober 2010

L.J.L

linselouise skriver:

Den er i super flot stand, det ses ikke at den har været brugt. Pga. manglende hætte og stropper til fødder sælges den langt under halvpris (nypris 1000,-)

.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.