IdaT - firmaet uden kommunikation??!!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2010

klmf

Har købt noget tøj for en måned siden på deres webshop. Tøjet kom, men uden de 2 par sokker, jeg også havde bestilt og betalt for.

Nu har jeg skrevet 4 mails og ringet et utal af gange og INTET svar! Selvom jeg ringer i telefontiden er der svarer på og ingen svarer på mine mails. Det kan da ikke være rigtigt... Ved godt det kun drejer sig om 31,20 kroner, men det er princippet i, at jeg da har betalt for det.

De har så mistet en fremtidig god kunde pga. 2 par sokker!!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Christopher&Andreas

lotchen skriver:

Har købt noget tøj for en måned siden på deres webshop. Tøjet kom, men uden de 2 par sokker, jeg også havde bestilt og betalt for.

Nu har jeg skrevet 4 mails og ringet et utal af gange og INTET svar! Selvom jeg ringer i telefontiden er der svarer på og ingen svarer på mine mails. Det kan da ikke være rigtigt... Ved godt det kun drejer sig om 31,20 kroner, men det er princippet i, at jeg da har betalt for det.

De har så mistet en fremtidig god kunde pga. 2 par sokker!!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

min lokale børnetøjs forhandler (veninde) siger de er ved at gå konkurs derfor heller ikke nye efterårsvarer men kan godt følge dig har prøvet det samme med dem bare med en bluse jeg er også færdig med at handle der

Anmeld

6. september 2010

ESV

Er liiiidt overrasket for har ALDRIG oplevet problemer med dem. Det er ikke engang en måned siden jeg sidst bestilte og havde alle varer inden der var gået 8 dage.. Hmm men tænker da nok lige en ekstra gang inden jeg evt bestiller mere hvis det er sådan de normalt gør forretning!!

Anmeld

6. september 2010

klmf

ESV skriver:

Er liiiidt overrasket for har ALDRIG oplevet problemer med dem. Det er ikke engang en måned siden jeg sidst bestilte og havde alle varer inden der var gået 8 dage.. Hmm men tænker da nok lige en ekstra gang inden jeg evt bestiller mere hvis det er sådan de normalt gør forretning!!

Må indrømme jeg heller ikke lige havde set den komme med dem, troede da ikke de var sådan! De er de numre og mailadresser de selv opgiver på hjemmesiden, så går da ud fra det er dem, der virker...

ØV ØV ØV

Anmeld

6. september 2010

klmf

gitte&christopher skriver:

min lokale børnetøjs forhandler (veninde) siger de er ved at gå konkurs derfor heller ikke nye efterårsvarer men kan godt følge dig har prøvet det samme med dem bare med en bluse jeg er også færdig med at handle der

Selvom man er ved at gå konkurs kan man vel godt tage telefonen

Synes da bare jeg har set der er nye flyverdragter i år fra dem? Men derfor kan de jo godt være ved at dreje nøglen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.