Er dette normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. september 2010

lollandpigen

Hej Piger...

Jeg fødte for 5 uger siden min dejlige søn. For 3 uger siden stoppede min fødsels blødning. Nu her d ajeg stod op havd ejeg blødt en lille smule og regner med det er min menstruation der allerede er kommet.....  Er det normalt den kommer så tidligt efter gradivitet ( 5 uger ) Jeg ammer fuldt ud og har hørt at kvinder der ammer får senere menstruation igen end kvinder der ikke ammer....

Håber på nogle svar....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

SHERO

lollandpigen skriver:

Hej Piger...

Jeg fødte for 5 uger siden min dejlige søn. For 3 uger siden stoppede min fødsels blødning. Nu her d ajeg stod op havd ejeg blødt en lille smule og regner med det er min menstruation der allerede er kommet.....  Er det normalt den kommer så tidligt efter gradivitet ( 5 uger ) Jeg ammer fuldt ud og har hørt at kvinder der ammer får senere menstruation igen end kvinder der ikke ammer....

Håber på nogle svar....

det Jeg blødte i ca 5½ uge, og efter stoppede gik der 2 døgn, så fik jeg mens. Jeg ammer også, og iflg min læge er det helt normalt, bare ikke alle der er så heldige at undværre sin mens i et helt år

Anmeld

6. september 2010

lollandpigen

Tullen85 skriver:

det Jeg blødte i ca 5½ uge, og efter stoppede gik der 2 døgn, så fik jeg mens. Jeg ammer også, og iflg min læge er det helt normalt, bare ikke alle der er så heldige at undværre sin mens i et helt år

Ja nemlig må da indrømme jeg blev en lille smule skuffet da jeg havde håbet jeg ikke skulle have men i et godt stykke tid også kommer dne allerede nu og så især når jeg ammer men sådan er det jo bare...

Anmeld

6. september 2010

SHERO

lollandpigen skriver:

Ja nemlig må da indrømme jeg blev en lille smule skuffet da jeg havde håbet jeg ikke skulle have men i et godt stykke tid også kommer dne allerede nu og så især når jeg ammer men sådan er det jo bare...

Jahh, jeg bandede også en del, især fordi man liiige var sluppet af med fødselsblødningen...  

Anmeld

6. september 2010

Kamilla-m

lollandpigen skriver:

Hej Piger...

Håber på nogle svar....

mit det røde kom også efter fem uger så ja, det vil jeg da tro .

Anmeld

6. september 2010

Risen

lollandpigen skriver:

Hej Piger...

Håber på nogle svar....

Har også fået min mens.. og den er fuldstændig regelmæssig.. ammer også på fuldtid.. :/

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

jeg tror alt er normalt.... jeg blødte længe og i virkeligheden ved jeg ikke om jeg gik direkte fra blødning efter fødsel og over i mens... jeg ammede også...

Anmeld

6. september 2010

Banditten´s mor

lollandpigen skriver:

Hej Piger...

Håber på nogle svar....

Jeg oplevede nøjagtig det samme og jeg ammer stadig... Jeg blev sgú osse lidt knotten og især fordi nogle af dem i min mødregruppe, som ikke ammer, ikke har fået det endnu.

Men det skulle være tegn på at din krop er i balance og er klar til endnu en graviditet, har jeg ladet mig fortælle.

Anmeld

6. september 2010

Corn

Jeg havde ægløsning allerede 7 DAGE EFTER FØDSLEN..... Og jeg fuldammer en lækker-fed baby. Så min krop har åbenbart ret travlt... og jeg stoppede hurtigt med barselsflåd, for at skifte over til mens igen.

Så det kan sagtens lade sig gøre

Skal dog lige sige, at jeg kun har haft den ene omgang og han er nu 11uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.