AnneMette32

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2008

Doktor Doolittle

Hay du
Tænkte lige på dig. Hvordan har du det (?)
Knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2008

AnneMette34

Ahhh det svinger op og ned har lige haft den vildeste disskusion med min far da han ikke rigtig forstod mig gør han så stadig ikke men det er en lang historie..:'( Har det stadig dårligt til tider og der skal absolut ikke så meget til at gøre mig ked af det desværre...:S Hvordan har du det???(?)

Anmeld

7. februar 2008

Doktor Doolittle

Jeg har det faktisk godt igen :)) Jeg tror min korte nedtur var pga. alm. stress som jeg overfortolkede fordi jeg netop er bange for tilbagefald af min depression. Vi har været ret pressede på det sidste med eksamen og ph.d. aflevering, jeg skal også skifte job lige om lidt, det bliver fedt men rumsterer da også lidt i tankerne.
Hvis du har lyst til at fortælle mere om din far, lytter jeg gerne.
Knus Tina

Anmeld

11. februar 2008

AnneMette34

Dejligt at høre du har det godt igen og den ikke blussede op.:D Jeg har haft en rigtig god weekend hvor min deprission ikke har vist sig heldigvis, det gik super hos min far i lørdags Emma kunne bare ikke finde ud af det køren om aftenen endnu så det var sidste gang lige forløbelig..:$ Men det er mig der bestemmer og min datter skal ikke forstyrres af ture hun ikke kan klare endnu..;) Tror lidt det er fordi jeg tænker for meget over tingene at jeg har det så dårligt til tider trænger virkelig snart at snakke med nogen er bange for jeg går ned igen..:'( Knus Anne Mette:D:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.