Hurra!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. september 2010

isimaven

Så oprandt dagen endelig hvor jeg fik overstået min absolut sidste vagt før barslen
Er bare så glad over at have klaret alle mine vagter uden at skulle sygemeldes (døjer lidt med begyndende bækkenløsning).
Så nu føler jeg mig nærmest fri!!!
Glæder mig så meget til at få lov til at være husmor på fuldtid og hygge om og forkæle min dejlige mand og skønne unger. Jeg har samlet en masse hyggelige kreative ting jeg kan pusle med når jeg har tid og så har jeg ellers tænkt mig at nyde livet som kommende mor til tre.
Så er drømmen at starte på en kandidat uddannelse efter barslen så der er også noget at se frem til

måtte bare dele min glæde over denne milepæl
knus
isimaven 28+0 (om en 1/2 time)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

silden85

ej hvor snyd at du allerede går på barsel jeg går først på barsel omkring d. 26 oktober men jeg kan godt forstå at du glæder dig

Tillykke med barsel

-silden85 28+3

Anmeld

6. september 2010

*A*

Jeg går også hjemme. Blev sygemeldt med bækkenløsning. Skulle være fået fra d. 27. aug. (pga. tvillingegraviditet) Det er så hyggeligt at gå hjemme og få gjort klar til ankomsten af de små. Samtidig får jeg læst en masse bøger...

Tror også at hunden er glad for at jeg er hjemme

Anmeld

6. september 2010

isimaven

Tak
grunden til at jeg kunne gå fra så tidligt er t jeg havde 3 ferie uger samt en uges afspadering så alt i alt blev det til 12 uger før (som offentlig ansat må jeg gå af 8 uger før ifølge overenskomsten)

nu håber jeg bare at jeg får nydt det en masse samtidig med at jeg når at lave mine små projekter færdig og så selvfølgelig gøre klar til lillesøster ankomst
men nu har jeg da også en del tid at nå det hele i!!!

knus til jer
og sikke en vidunderlig første dag på barsel solskin og lunt udenfor, manden arbejder hjemme i dag så vi kunne hygge os med frokost på terrassen og en laaaang formiddagslur
ahhh det er livet

Anmeld

7. september 2010

Sky

Åhh...hvor snyd... jeg vil også ha barsel nu!

Der er desværre stadig 4,5 uge til jeg går fra, og synes det føles som en evighed selvom jeg godt ved at tiden går stærkt

Du må nyde din barsel lidt for os andre også -det bliver da bare skønt, og tænker at det må være fantastisk at ha ekstra tid til jeres andre børn og manden

Knus Sky 31+2

Anmeld

7. september 2010

isimaven

Sky skriver:

Åhh...hvor snyd... jeg vil også ha barsel nu!

Der er desværre stadig 4,5 uge til jeg går fra, og synes det føles som en evighed selvom jeg godt ved at tiden går stærkt

Du må nyde din barsel lidt for os andre også -det bliver da bare skønt, og tænker at det må være fantastisk at ha ekstra tid til jeres andre børn og manden

Knus Sky 31+2

Uha jo jeg skal nok nyde det for os alle sammen, og det er virkelig fantastisk at have tid til rigtig at være husmor og mor på fuldtid

Anmeld

8. oktober 2010

Sky

MANNER hvor har jeg glædet mig til at kunne skrive i det her indlæg igen

I DAG GÅR JEG PÅ BARSEL...wuhuuu!!!!!!!!!!!!

Det betyder at der nu kun er 4 uger til termin...4 uger til at dekorere værelse, nyde at kunne slappe af, male et par småting, flytte om i køkkenskabene (et projekt der skulle ha været klaret for 100 år siden), rydde op i gamel papirer, sy sengetøj til den lille osv. osv...

Og jeg kommer til at savne mine fantastiske kolleger helt vildt! - så det er skønt at jeg bare kan køre ind og sige hej til dem når jeg får tid og lyst

Knus Sky...der går på barsel om ca 3 timer!

Anmeld

8. oktober 2010

isimaven

Sky skriver:

MANNER hvor har jeg glædet mig til at kunne skrive i det her indlæg igen

I DAG GÅR JEG PÅ BARSEL...wuhuuu!!!!!!!!!!!!

Det betyder at der nu kun er 4 uger til termin...4 uger til at dekorere værelse, nyde at kunne slappe af, male et par småting, flytte om i køkkenskabene (et projekt der skulle ha været klaret for 100 år siden), rydde op i gamel papirer, sy sengetøj til den lille osv. osv...

Og jeg kommer til at savne mine fantastiske kolleger helt vildt! - så det er skønt at jeg bare kan køre ind og sige hej til dem når jeg får tid og lyst

Knus Sky...der går på barsel om ca 3 timer!

wuhu!!!!
Tillykke velkommen ind i den hyggelige barselsverden
det føles jo allerede lidt vant for mig men jeg nyder det stadig i fulde drag!!
og skønt at der kun er 4 uger til termin det er da til at uverskue her har jeg stadig 7 uger tilbage men har dog født de andre hhv. 1 og 2 uger før termin så det ville også passe mig glimrende denne gang ..
NYD DET!!!!
knus fra mig

Anmeld

8. oktober 2010

silden85

jeg vil glæde mig til at jeg kan skrive det

Anmeld

8. oktober 2010

Kaufie

silden85 skriver:

jeg vil glæde mig til at jeg kan skrive det

Også jeg - har en uge tilbage på jobbet......

Mette 32+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.