Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise skriver: MEGAMEGET mand til en rimelig pris.
MEGAMEGET mand til en rimelig pris.
Må man spørge, hvor man kan købe sådan et folde-sammen badekar og til hvilken pris ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
thilde-tusindfryd skriver: Må man spørge, hvor man kan købe sådan et folde-sammen badekar og til hvilken pris ?
jeg har købt mit i babysam til 299 tror jeg det var... og det kan også fåes i ønskebørn...
Jibbe skriver: jeg har købt mit i babysam til 299 tror jeg det var... og det kan også fåes i ønskebørn...
ok
Ooooopsedasse...vil gerne af med tingene
dorthemus skriver: Ooooopsedasse...vil gerne af med tingene
Ville rigtig gerne ha/købe det , men bor på sydfyn og har ingen bil Desværre ..
morethanperfect skriver: Ville rigtig gerne ha/købe det , men bor på sydfyn og har ingen bil Desværre ..
Ærgeligt for du kan få det tvit og frit Kender godt problemet, har heller ikke selv bil.
mener jeg gave 269-, i ønskebørn til reklamepris.
Dorthe hvor stort et det? For Malou kan godt bruge et stort badekar... som i STORT! Det vi har er ved at være for småt jeg har kigget efter nogle store men synes de har samme mål som det jeg har
Zette skriver: Dorthe hvor stort et det? For Malou kan godt bruge et stort badekar... som i STORT! Det vi har er ved at være for småt jeg har kigget efter nogle store men synes de har samme mål som det jeg har
Hmmm måler lige senere....
Så fik jeg målt badekarret..lidt svært men det måler 40 cm i bredden og ca. 75-80 cm i længden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128