Hjælp - Herlev eller Hvidovre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Mus84

Det er ved at være tid for mig at vælge hvor fødsel skal være, eller ved godt jeg kan vælge i sidste øjeblik..  men vil lige høre nogle erfaringer..

Hvad er jeres erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Mullebergen

Hvor bor du?

Anmeld

5. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har født på Hvidovre og på Gentofte, og kan helt klart anbefale Gentofte. Jeg bor selv i Hvidovre, men da jeg gik i fødsel var der optaget på Hvidovre og blev sendt videre til Gentofte. Hvis jeg en tredje gang skulle blive gravid ville jeg vælge Gentofte (hvis det var muligt til den tid) på trods af afstanden

Anmeld

5. september 2010

Karo

Mus84 skriver:

Det er ved at være tid for mig at vælge hvor fødsel skal være, eller ved godt jeg kan vælge i sidste øjeblik..  men vil lige høre nogle erfaringer..

Jeg har født begge steder og har været meget tilfreds begge gange.

Herlev har et rigtigt godt patienthotel, hvor vi virkelig var glade for at være. Og så er det nemmere at få parkeringsplads når man skal til jordmord samt scanninger (og fødslen selvfølgelig) end det er på Hvidovre. Men som sagt har vi kun været meget tilfreds begge steder

Anmeld

5. september 2010

ESV

Jeg fødte på Herlev og grundet komplikationer lå vi på barselsgangen og ikke patient hotellet og jeg kan klart anbefale Herlev, har absolut intet negativt at sige om vores dage der..

Anmeld

5. september 2010

grinbidderen

Mus84 skriver:

jeg ville personlig vælge hvidovre hospital. jeg har selv født min søn der og jeg havede verdens sødeste jordmor og alt var bare perfekt.. og da vi kom op på barselsgangen var de osse super søde..

PLUS... du har ene stue og manden hvem du nu vil have overnattende må sove på stue med dig og baby. der er så man bare ringer ned i køkkenet og siger hvad man vil hAVE fra menu-kortet lækkert mad..

vh. Gitte

Anmeld

5. september 2010

ESV

grinbidderen skriver:

jeg ville personlig vælge hvidovre hospital. jeg har selv født min søn der og jeg havede verdens sødeste jordmor og alt var bare perfekt.. og da vi kom op på barselsgangen var de osse super søde..

PLUS... du har ene stue og manden hvem du nu vil have overnattende må sove på stue med dig og baby. der er så man bare ringer ned i køkkenet og siger hvad man vil hAVE fra menu-kortet lækkert mad..

vh. Gitte

Sådan er det også på herlev...

Anmeld

5. september 2010

XXSS

MoarHvidovre skriver:

Jeg har født på Hvidovre og på Gentofte, og kan helt klart anbefale Gentofte. Jeg bor selv i Hvidovre, men da jeg gik i fødsel var der optaget på Hvidovre og blev sendt videre til Gentofte. Hvis jeg en tredje gang skulle blive gravid ville jeg vælge Gentofte (hvis det var muligt til den tid) på trods af afstanden

Det samme her... Har født gentofte og hvidovre - anbefaler helt klar gentofte de var skide søde...

Anmeld

5. september 2010

Mullebergen

Uff, personligt ville jeg aldrig sætte mine ben på fødeafdelingen på Gentofte. 

Lidt insiderviden har fortalt mig at deres hygiejne er så ringe at det er nærmest livsfarligt at føde der 

Derfor har jeg fravalgt det, selvom det er der jeg er tilknyttet og skal føde på Hillerød, igen.

Jeg har det også bedst med at føde et sted hvor der er en neonatalafdeling, hvilket viste sig at være et ganske fornuftigt valg sidste gang da jeg fødte 34+1.

Anmeld

5. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tanja78 skriver:

Det samme her... Har født gentofte og hvidovre - anbefaler helt klar gentofte de var skide søde...

De var super søde. Da jeg havde lidt problemer med amningen 1. gang var jeg nervøs for, at det ikke ville fungere 2. gang. Jeg fik da bare et par ekstra overnatninger, hvor jeg på Hvidovre var blevet sendt hjem efter 4 timer, da jeg var 2. gangs fødende. Ammeproblemer eller ej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.