Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, overskriften siger det hele.
Skoldes , gnide i (almindeligt ?! ) groft salt og skylle med postevand.
Er det sådan?
Tak !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tine2104 skriver: Ja, overskriften siger det hele. Skoldes , gnide i (almindeligt ?! ) groft salt og skylle med postevand. Er det sådan? Tak !
Lige omvendt
Gnides i salt, skylles i postevand, koges
Man gnider med salt for at løsne gamle mælkerester , så det skal helst ske først
gnid med groft salt, vask med sulfo (gerne svanemærket) og skyl... læg i en skål, hæld kogende vand over og lad stå 5 minutter... tag op på rent papir eller viskestykke... opbevar i tør beholder:0)
Først groft salt, så skylles og så skoldes...
Sådan gjorde vi...
Dem jeg havde gned jeg i fint salt og skyldte i kold vand og så kogte jeg dem. Lagde dem i en kogt beholder til jeg skulle bruge en. Så haver morgen kogte jeg brikker.
Salt skal til for at få det fedt væk der er i mælken.
Line&Liam skriver: Lige omvendt Gnides i salt, skylles i postevand, koges
Haha, det er hvad der sker når ens nattesøvn forsvinder - man tænker ikke klart! Jeg mente det faktisk som du har skrevet det, men det er da ikke lige det jeg fik skrevet
Men tusinde tak!
på sygehuset sagde de ik noget om groft salt så vi vaskede dem i nautral opvask, skyllede og skoldede men kan da godt se det er smart nok med salt. Men sikke et arbejde med de brikker nogen gange, pyyha..
Håber det er okay, at jeg lige stiller et spørgsmål her i din tråd...??
Men er der mon nogle, som kan anbefale, hvilke suttebrikker, der er de bedste???
Mange hilsner fra Lea
misslea skriver: Håber det er okay, at jeg lige stiller et spørgsmål her i din tråd...?? Men er der mon nogle, som kan anbefale, hvilke suttebrikker, der er de bedste??? Mange hilsner fra Lea
synes phillips avent suttebrikker er gode. kan købes i babysam. Fik en med hjem fra barselsgangen fordi jeg var blevet til dolly parton med kejser ar og smerter så de var så søde ved mig, så jeg slap for i snevejr at skulle ud og købe selv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128