søvn ca 9mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2010

mor-til-vanessa

hvor meget sover jeres da de er/var 9mdr???

vanessa sov igår ca 30 min formiddag og til middag 12-14. jeg kunne slet ikke få hende til at sove eftermiddag som hun plejer, hun græd og græd og til sidst gav jeg op. hun kom i seng 18.30 og fald i søvn med det sammen. synes bare det var lang tid hun var oppe ( 4 1/2 time ) hun var lidt pyller mens jeg lavede aftensmad.

Er det for lang tid hun var vågen???

idag sover hun heller ikke eftermiddag, i hver fald ikke endnu..

hilsen liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Maise

Hej Liv.

Har lige lagt en skrigende træt baby i barnevogn. Arghhh er træt i hovedet.

Clara blev 8 mdr i sidste uge og har de sidste par uger lagt an til at gå fra 3 til 2 lure om dagen.  de sidsie 4-5 dage( på nær idag)  har hun sovet stået op kl: ca. 6.30. sovet fra 8-10 og sovet igen fra 12.30 -14. ja og så har hun været vågen indtil 19-19.30 og kun været lidt træt den sidste halve time og meget nem at lægge. virkelig dejlige dage. så måske er det det vanessa lægger an til. så længe de er glade, er de som oftest ikke trætte.

Anmeld

5. september 2010

NinaNymannMadsen

mor-til-vanessa skriver:

hvor meget sover jeres da de er/var 9mdr???

vanessa sov igår ca 30 min formiddag og til middag 12-14. jeg kunne slet ikke få hende til at sove eftermiddag som hun plejer, hun græd og græd og til sidst gav jeg op. hun kom i seng 18.30 og fald i søvn med det sammen. synes bare det var lang tid hun var oppe ( 4 1/2 time ) hun var lidt pyller mens jeg lavede aftensmad.

Er det for lang tid hun var vågen???

idag sover hun heller ikke eftermiddag, i hver fald ikke endnu..

hilsen liv

da Asta var 9 mdr sov hun ca 30-60 minutter til formiddag og til middag sov hun ca 12-14 eller der omkring.

og kom så først i seng klokken 19:00 ca og så vågnede hun ca 1-2 gange om natten og stod hel op klokken 6 næste morgen.

Anmeld

5. september 2010

L.J.L

Lauritz som er 9 mdr. idag sover fortiden super godt om dagen, men overhovedet ikke om natten, så det er den omvendte verden.

Om dagen sover han gerne 3 timer om formiddagen (bliver lagt omkring 8-9 tiden), og så sover han 1-2 timer om eftermiddagen, ved 14-15 tiden og så bliver han lagt i seng ved 19-20 tiden.

Anmeld

7. september 2010

mor-til-vanessa

tak for jeres svar. det er meget rart at hører hvordan andre sover. hun har i 3 dage nu ikke sovet til eftermiddag og hun tager det fint nok. virker slet ikke træt.

igår kom hun dog i seng kl 18 for der var hun helt død, men hun havde jo også været i dagpleje, så der er jo en masse nye indtryk

Anmeld

7. september 2010

L-Mortil3

På en god dag sover Liam 1½ time i løbet af dagen, en lynlur før aftensmad på ca 30-45 minutter, og så sover han først til nat igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.