22+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2010

businesstigger

Har ligget syg i starten af ugen så er kommet lidt bagud med at få opdatere med mavebilleder og det hele. Men nu lykkedes det så at få taget nogle.

Vægten siger +8-9 kg hvilket er lidt for meget synes jeg. Med Alexander tog jeg kun 12 kg på i alt og meget af det var i 3. trimester, men der er jo snart ikke noget tilbage til at tage på hvis jeg skal holde mig til det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

otlitrom

Du er da total McSteamy Virkelig flot mavse!!!

Anmeld

5. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Du er da total McSteamy Virkelig flot mavse!!!

LOL! Jeg begynder at overveje om du kan tåle flere sæsoner hvis min mave ligefrem kan sammenlignes med McSteamy

Anmeld

6. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

LOL! Jeg begynder at overveje om du kan tåle flere sæsoner hvis min mave ligefrem kan sammenlignes med McSteamy

Jeg tror ikke jeg kan tåle mere Jeg er midt i 3. sæson, og jeg drømmer om dem om natten. I nat opererede jeg sammen med McDreamy og Izzie.. Det er sgi ikke så godt

Men din mave er HOT

Anmeld

6. september 2010

2babygirls

Sikke en flot mave

Nu er det godt nok første graviditet for mig, men gud hvor kommer kiloerne rullende i sidste trimester  ÆV !! så nu har vi rundet +14kg og er i uge 35+6.... sys det er vildt!!! (Så meget baby er der jo heller ikke derinde &nbsp

Anmeld

6. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg tror ikke jeg kan tåle mere Jeg er midt i 3. sæson, og jeg drømmer om dem om natten. I nat opererede jeg sammen med McDreamy og Izzie.. Det er sgi ikke så godt

Men din mave er HOT

Måske en lille pause så ville være meget godt Ellers kan det være der bliver en naturlig pause efter 3. sæson inden du får fat i 4.

Men ellers tak!

Anmeld

6. september 2010

businesstigger

Tina&Martin skriver:

Sikke en flot mave

Nu er det godt nok første graviditet for mig, men gud hvor kommer kiloerne rullende i sidste trimester  ÆV !! så nu har vi rundet +14kg og er i uge 35+6.... sys det er vildt!!! (Så meget baby er der jo heller ikke derinde &nbsp

Tak skal du have!

Jeg kan trøste dig med at jeg tabte alle ekstra kilo mens jeg ammede sidst og lidt ekstra. Så det kan man jo håbe også sker for dig

Anmeld

6. september 2010

2babygirls

Mange tak... krydser nu os fingre for at amning og sport kan hive nogle kilo af vægten igen

Ved ikke helt hvad det var for noget volapyk der kom med i sidste indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.