Hva' laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2010

linemus

Jeg har endelig fået puttet bettepigen og nyder freden, selvom jeg havde glemt, at jeg jo egentlig er lidt bange for at være alene hjemme om aftenen/natten Sidder ved computeren (Surprise!!) og har en masse jeg skal nå, nu hvor jeg har den i fred

Hvad laver I sådan en lørdag aften?

Knus line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Susan1978

øhm... sidder og tænker over Bacons spørgsmål på FB.....

ellers så nyder jeg også roen og tiden til lidt pc.. har i lavet dåbskage færdig som blev afhentet i eftermidags + en lille fødselsdagskage til Eas veninde af resterne (spontan ide - hun blev seks i dag men skulle fejre i eftermiddag og var og lege med Ea til kl 14).. været ned på vores sommerhus grund og set hvor langt gemalen er nået (han mener sgu der er rejsegilde inden for den næste mdr.. )

Har været i haven og slå græs og rive det væk også.

Anmeld

4. september 2010

linemus

Susan1978 skriver:

øhm... sidder og tænker over Bacons spørgsmål på FB.....

ellers så nyder jeg også roen og tiden til lidt pc.. har i lavet dåbskage færdig som blev afhentet i eftermidags + en lille fødselsdagskage til Eas veninde af resterne (spontan ide - hun blev seks i dag men skulle fejre i eftermiddag og var og lege med Ea til kl 14).. været ned på vores sommerhus grund og set hvor langt gemalen er nået (han mener sgu der er rejsegilde inden for den næste mdr.. )

Har været i haven og slå græs og rive det væk også.

Ha ha, jeg stener også på FB juligruppe...

Hvor skal I have sommerhus henne?

Anmeld

4. september 2010

Susan1978

linemus skriver:

Ha ha, jeg stener også på FB juligruppe...

Hvor skal I have sommerhus henne?

haha don´t laugh, men det er faktisk 5 km fra hvor vi bor nu, men Jannik er vokset op dernede og dette er så hans pensionsopsparing som han ikke lige har nogen af som selvstændig.

Han glæder sig som et lille barn til at vi skal bo dernede i området hele sommeren. 

Det ligger lige op til skov og vand..  Der er swimmingpool til fri benyttelse for dem der har nøgle, der er legeplads, der er bådplads hvis man har båd og så er der bare rigtig dejligt med masser af grønne områder og så idyllisk. også er det jo nostalgisk for Jannik.

huset blir på 80 km2, med træterrasse omkring.  Der blir en lille stue/køkken, badeværelse, 2 børneværelser, 1 soveværelse, og et kontor/opbevaring/gæsteværelse.

det er ikke et af de der store luxus sommerhuse.. det her blir hvad man i gamle dage kaldte et sommerhus.

Anmeld

4. september 2010

Plysbjørnen

Jeg laver ikke en dyt, roder rundt på FB.

Tænkte på om ikke en af jer søde piger har lyst til at invitere mig til jeres Juli FB gruppe.

Anmeld

4. september 2010

linemus

Susan1978 skriver:

haha don´t laugh, men det er faktisk 5 km fra hvor vi bor nu, men Jannik er vokset op dernede og dette er så hans pensionsopsparing som han ikke lige har nogen af som selvstændig.

Han glæder sig som et lille barn til at vi skal bo dernede i området hele sommeren. 

Det ligger lige op til skov og vand..  Der er swimmingpool til fri benyttelse for dem der har nøgle, der er legeplads, der er bådplads hvis man har båd og så er der bare rigtig dejligt med masser af grønne områder og så idyllisk. også er det jo nostalgisk for Jannik.

huset blir på 80 km2, med træterrasse omkring.  Der blir en lille stue/køkken, badeværelse, 2 børneværelser, 1 soveværelse, og et kontor/opbevaring/gæsteværelse.

det er ikke et af de der store luxus sommerhuse.. det her blir hvad man i gamle dage kaldte et sommerhus.

Jeg griner ikke - smiler bare lidt Så er det da også meget mere overkommeligt at tage i sommerhus, hvis man ikke skal køre i flere timer. Det lyder rigtig skønt og hyggeligt

Anmeld

4. september 2010

Lene76

har lige ligget på sofaen og set parterapi en lidt sjov og go dansk film og nu sidder jeg her......

tror hellere ik jeg er medlem af den juligr på fb....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.