hvorfor alle de tudeture :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. september 2010

mor til 2 skønne piger .

hej alle .

jeg har fået et problem som jeg ikke kan løse , jeg er gravid og super glad for det og det er min kæreste også (:

men men men , nu tuder jeg vær gang jeg er alene hjemme fordi det som om alle følserne ikke kan være i mig  er så bange for at tabe det eller at der er noget galt og er kun 5+5 henne så lang vej endnu..

kan dårligt se tv uden a græde og blive nervøs for det hele selvom der enlig er styr på det ..

nogen som kan opmuntre med lidt erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

nanaz

hejsa...

det er meget normalt... såen havde jeg det også... man spekulere meget over tingene i starten.... men det blir bedre med tiden... når man kommer længere hen og man mærke liv så nyder man det fuldt ud... men ved det er svært at lade være fordi man hurtigt blir nervøs.. men bar ta det helt roligt og nyd at du er gravid og tro mig der kommer flere tude turer senere hen men det er som reelt over ingenting.. når man ser en sørgelig film el bar en reklame i fjernsynet man ikk lige kan stå for... puhhaa de ture havde jeg en del.. hehe... men såen er det og være gravid... så løber følelserne af med en... og man kan grine af det når man har født... sidder i dag med en søn på 20 måneder.. så det hele ska nok gå... bar nyd det håber du får det bedre og ikk spekulere alt for meget...

knuzz her fra

Anmeld

4. september 2010

mor til 2 skønne piger .

nanaz skriver:

hejsa...

det er meget normalt... såen havde jeg det også... man spekulere meget over tingene i starten.... men det blir bedre med tiden... når man kommer længere hen og man mærke liv så nyder man det fuldt ud... men ved det er svært at lade være fordi man hurtigt blir nervøs.. men bar ta det helt roligt og nyd at du er gravid og tro mig der kommer flere tude turer senere hen men det er som reelt over ingenting.. når man ser en sørgelig film el bar en reklame i fjernsynet man ikk lige kan stå for... puhhaa de ture havde jeg en del.. hehe... men såen er det og være gravid... så løber følelserne af med en... og man kan grine af det når man har født... sidder i dag med en søn på 20 måneder.. så det hele ska nok gå... bar nyd det håber du får det bedre og ikk spekulere alt for meget...

knuzz her fra

tak for dit svar det hjælper-

er bar bange for det ikke går som det skal , men som min læge sagde hvorfor skulle det ikke gå men det nok bar mig som skal slappe lidt af og bar nyde det som du siger .

synes bar der længe til NF så jeg kan se om alt er som det skal , synes bar det såååå svært . hihi

men så længe jeg ikke bløder eller noget så er det vel som det skal være  ?

Anmeld

4. september 2010

nanaz

ja det er også rigtig svært... fordi man ik kan mærke noget på det tidspunkt så man tænker mere over det.... men det er ganske forståeligt at man har det såen... ja det er svært og vente når man ved man kan komme ind og se og hører den lille... det jo så dejligt og en kæmpe oplevelse... men man må desværre tage tingene som de kommer.. nej når du ikk bløder som burde der ikk være noget at være bange for.. men det en svær tid når man går og venter og håber på det bedste...  

Anmeld

4. september 2010

mor til 2 skønne piger .

nanaz skriver:

ja det er også rigtig svært... fordi man ik kan mærke noget på det tidspunkt så man tænker mere over det.... men det er ganske forståeligt at man har det såen... ja det er svært og vente når man ved man kan komme ind og se og hører den lille... det jo så dejligt og en kæmpe oplevelse... men man må desværre tage tingene som de kommer.. nej når du ikk bløder som burde der ikk være noget at være bange for.. men det en svær tid når man går og venter og håber på det bedste...  

ja det ikke så nemt som jeg troede  .

men så må jeg slå koldt vand i blodet og nyde det .

tak for dine svar

Anmeld

4. september 2010

nanaz

nej det er det ikk hehe... ja prøv det... det er næsten det eneste man kan gøre hehe... det var så lidt.. så må du lige skrive når du har været til NF..

Anmeld

4. september 2010

mor til 2 skønne piger .

nanaz skriver:

nej det er det ikk hehe... ja prøv det... det er næsten det eneste man kan gøre hehe... det var så lidt.. så må du lige skrive når du har været til NF..

skal jeg nok gøre

Anmeld

5. september 2010

Rødhætte

Kender det kun alt for godt! Jeg var vildt nervøs og kunne ikke tænke på andet! Jeg valgte at betale mig til en tidlig scanning i uge 8. Jeg så det lille hjerte blinke og jordmoderen fortalte at alt så perfekt ud! Jeg er kun i uge 9 og meget kan ske endnu, men det har virkelig lettet at få nogle positive ord fra jordmoderen! Udover dette holdte jeg en lille pause fra denne side.. Jeg læste alt det negative og det hjalp mig ikke 

Held og lykke med det hele

Kram

Anmeld

5. september 2010

mor til 2 skønne piger .

Rødhætte skriver:

Kender det kun alt for godt! Jeg var vildt nervøs og kunne ikke tænke på andet! Jeg valgte at betale mig til en tidlig scanning i uge 8. Jeg så det lille hjerte blinke og jordmoderen fortalte at alt så perfekt ud! Jeg er kun i uge 9 og meget kan ske endnu, men det har virkelig lettet at få nogle positive ord fra jordmoderen! Udover dette holdte jeg en lille pause fra denne side.. Jeg læste alt det negative og det hjalp mig ikke 

Held og lykke med det hele

Kram

hehe dejligt at vide at jeg ikke er helt alene (:

hvad gav du for din scanning ? (:
og kan man være sikker på en scanning så tidligt .?

Anmeld

5. september 2010

mor til 2 skønne piger .

kcs skriver:

hehe dejligt at vide at jeg ikke er helt alene (:

hvad gav du for din scanning ? (:
og kan man være sikker på en scanning så tidligt .?

og synes også der mange negative ting af læse så prøver også at lade være  for som min læge siger så er chancen altså ikke så stor for a tabe det når jeg er ung .

så stoler på lægen , og du har nok ret at det bedst at holde en pause med at læse alle de dårlige ting for det stresser mig sku lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.