Hvad syntes I om...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. september 2010

Mai-pigen

Vi har efterhånden fået arbejdet os ind på et bestemt navneudvalg til vores lille prins eller prinsesse kommer..

Drengenavne er rimelig på plads, men nu har jeg lige brug for at høre folkets mening..

Hvad syntes I om Sylvia, eller Liva Sylvia?? (Sylvia er min mormors navn) ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Mullebergen

Jeg kan ikke lide dobbeltnavne men jeg kan rigtig godt lide Liva og Sylvia hver for sig

Anmeld

4. september 2010

Kløver

Mai-pigen skriver:

Vi har efterhånden fået arbejdet os ind på et bestemt navneudvalg til vores lille prins eller prinsesse kommer..

Drengenavne er rimelig på plads, men nu har jeg lige brug for at høre folkets mening..

Jge er heller ikke glad for dobbelætnavne, og navnet Liva synes jeg er godt. Sylvia er jeg ikke så vildt med

Anmeld

4. september 2010

Sisley

Jeg er heller ikke så vild med dobbeltnavne og Sylvia bryder jeg mig ikke om - men Liva er pænt.

Anmeld

4. september 2010

Nadia&Daniel

Vi har selv dobbelnavne i tankerne - mest pigenavne. Men tilslutter mig de andre ang. navnene. Jeg er også mest til Liva - vist jeg skulle vælge. Men hverken Liva eller Sylvia er lige nogle navne vi vil overveje.

Men alle pigebørn i verden skal jo heller ikke hedde det samme, og vist navnene har en betydning for jer, så er det det I skal vælge

Vi har selv Anna i tankerne - efter min oldemor som bor i Jylland..

Anmeld

4. september 2010

Mai-pigen

Nadia&Daniel skriver:

Vi har selv dobbelnavne i tankerne - mest pigenavne. Men tilslutter mig de andre ang. navnene. Jeg er også mest til Liva - vist jeg skulle vælge. Men hverken Liva eller Sylvia er lige nogle navne vi vil overveje.

Men alle pigebørn i verden skal jo heller ikke hedde det samme, og vist navnene har en betydning for jer, så er det det I skal vælge

Vi har selv Anna i tankerne - efter min oldemor som bor i Jylland..

Det er jo lige præcis det.. Var også bare nysgerrig efter hvad I andre mente om navnet...

Anmeld

4. september 2010

Tjuls

Jeg kan godt lide dobbeltnavne, men ikke lige de to sammen.. Må dog tilslutte mig og sige jeg godt kan lide navnet Liva :-)

Anmeld

4. september 2010

>>Carina<<

Jeg ka godt li Liva. Det ska vores pige hedde hvis vi får en

Anmeld

4. september 2010

millesofie

Mai-pigen skriver:

kan godt lide det, men ikke så godt sammen med liva

Anmeld

4. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

kan godt lide det, men ikke så godt sammen med liva

Det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.