Halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. september 2010

Moaaar <3

Ja så kom det "næste skridt" , halsbrand, nej hvor er det træls at vågne af det , føj. har aldrig i mit liv haft det før. men har da fundet ud af hvordan det føles nu.

Er i kommet der til og har i gode fif til at få det væk ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Diana...

Jeg har HELDIGVIS ikke fået så meget af det endnu.

Jeg led meget af det da jeg ventet Lucas men der gjorde jeg ikke noget ved det!

Men hvis jeg får det denne gang har jeg tænkt mig at få akupunktur med det. Da jeg var oppe på hospitalet og får min sadvandlige akupunktur mod kvalme/opkast lå jeg ved siden af en der var oppe og få det mod halsbrand det vidste jeg ikke man kunne SMART så det skal jeg klart hvis jeg får det denne gang.

Eller mener jeg man kan købe nogen tabletter på apoteket mod det også men der er jeg ikke sikke det mener jeg bare jeg har hørt.

Anmeld

4. september 2010

Moaaar <3

Diana... skriver:

Jeg har HELDIGVIS ikke fået så meget af det endnu.

Jeg led meget af det da jeg ventet Lucas men der gjorde jeg ikke noget ved det!

Men hvis jeg får det denne gang har jeg tænkt mig at få akupunktur med det. Da jeg var oppe på hospitalet og får min sadvandlige akupunktur mod kvalme/opkast lå jeg ved siden af en der var oppe og få det mod halsbrand det vidste jeg ikke man kunne SMART så det skal jeg klart hvis jeg får det denne gang.

Eller mener jeg man kan købe nogen tabletter på apoteket mod det også men der er jeg ikke sikke det mener jeg bare jeg har hørt.

alminox?

Anmeld

4. september 2010

Diana...

Æblekage skriver:

alminox?

Jeg ved ikke hvad de hedder som sagt så har jeg kun hørt om at man kan få nogen tabletter. Tror heller du må spørge for jeg er langt fra sikker 

Anmeld

4. september 2010

AnneBJ

Kold mælk skulle også være helt fantastisk! Samarin kan også bruges i en snæver håndevending..

Anmeld

5. september 2010

PeruBaby

Uhhhh, det er jeg også begyndt at døje med For mig dulmer det halsbranden hvis jeg får spist godt med grønsager og grove sager i løbet af dagen. Så kan jeg faktisk næsten helt undgå det. Derudover er et glas mælk redningen hvis man allerede har halsbrand. Lidt federe mæketyper hjælper bedre end de helt magre...

Håber der er flere, der har nogle gode råd...

Chris 19 + 5

Anmeld

5. september 2010

Moaaar <3

prøvede også med et glas mælk men det kom hurtigt igen desværre, samgen af samarin smager meget skidt

Anmeld

5. september 2010

Riksen

Hej!

Jeg vågnede i nat ved det. Først anede jeg ikke hvad det var, følte bare en ubehagelig, næsten svigende varme i halsen. Det var faktisk min kæreste, der foreslog halsbrand som en mulighed.

Jeg tog en ekstra hovedpude, så mit hoved blev hævet, og det hjalp! Flere råd kan jeg ikke give, da jeg også er ret ny i det her halsbrand-halløj.

Rikke 20+6

Anmeld

6. september 2010

oerbaek

Jeg har haft rigtig meget halsbrænd de sidste 2 gange jeg var gravid...

Kold mælk gjorde det godt for mig, men det er helt rigtigt du kan få nogle tabeletter mod det, man kan få nogle i samme serie som gravitamin, de hedder graviflux og har en effektiv virkning, de smager overhovedet ikke grimt, men en smule af noget menthol bolche

Håber det kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.