Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP....
kender I det, med man tror manden har styr på det - for det har han lovet!!! Vi skal til bryllup om 3 timer og vi har ikke et kort. Der skal jo stå mere end i de købte kort, men hvad?
hjælp, hjælp, hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv at beskrive med ord hvordan I opfatter dem som par, hvordan de komplimenterer hinanden. At I glæder jer over deres lykke og glæder jer til at dele oplevelser og glæder der kommer sammen med dem
Et ønske om et langt og lykkeligt partnerskab?
Af brudepar er det tit kun hver anden Der klæder og passer så godt til hinanden. Vi ønsker jer: De mest fantastiske glæder og lykker Og en million, milliard tillykker.
Zette skriver: Af brudepar er det tit kun hver andenDer klæder og passer så godt til hinanden.Vi ønsker jer: De mest fantastiske glæder og lykkerOg en million, milliard tillykker.
Af brudepar er det tit kun hver andenDer klæder og passer så godt til hinanden.Vi ønsker jer: De mest fantastiske glæder og lykkerOg en million, milliard tillykker.
Ihh hvor er du poetisk
haha ja den har jeg også lige fundet - sys den er sød!! Men tænk hvis alle andre også har taget den. hahaiihhh hader at være så sent ude
Malene84 skriver: haha ja den har jeg også lige fundet - sys den er sød!! Men tænk hvis alle andre også har taget den. hahaiihhh hader at være så sent ude
HAHAHAHA! Ja... jeg leder lige lidt med....
dorthemus skriver: Ihh hvor er du poetisk
Jeg har squ ikke skrevet det haha! Jeg googlede bare...
Et bryllup er som en ørkenvandring frem imod et fatamorgana, først forsvinder pyramiderne, så oasen, og til sidst står man tilbage med kamelen...
Zette skriver: Jeg har squ ikke skrevet det haha! Jeg googlede bare...
Nårhh haha Så gælder det ikke...man skal da skrive det selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128