Nogen der kun bruge en stor bunke flot tøj til klædeskabet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
778 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. september 2010

Milsen82

Hej piger.

Jeg skal ha grovsorteret i klædeskabet, så hvis der er en af jer derude der kunne bruge en kæmpe kasse fyldt med en masse blandet tøj til mor - høre jeg meget gerne fra dig

Det er alt fra jeans, bukser, trekvartbukser, trøjer, veste, tørklæder, bælter, trøjer, bluser, t-shirts, nederdele, kjoler, basis trøjer mv.

Langt det meste er str M - 29 og 30 - men der vil dog også kunne forekomme lidt i str S og L. Det er meget forskellige mærker, bl.a. signal, Vero moda, Diesel, Only, Green House, Lipo lipo, G-star mv. Det meste vil være i god pæn stand og andet vil være mere brugt, mens noget er helt nyt.

Jeg vedhæfter en masse billeder, men der er dog meget mere i bunken, dette er blot en udpluk - vil tro der er ca 50 dele i alt, plus/minus.

Kan også sagtens finde noget overtøj og evt. Friis og co. taske. Men skriv så finder vi ud af noget.

Prisen snakker vi om... Glæder mig til at høre fra jer. Er klar på en lyyynhurtig handel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

millesofie

Milsen82 skriver:

Hej piger.

Jeg skal ha grovsorteret i klædeskabet, så hvis der er en af jer derude der kunne bruge en kæmpe kasse fyldt med en masse blandet tøj til mor - høre jeg meget gerne fra dig

Det er alt fra jeans, bukser, trekvartbukser, trøjer, veste, tørklæder, bælter, trøjer, bluser, t-shirts, nederdele, kjoler, basis trøjer mv.

Langt det meste er str M - 29 og 30 - men der vil dog også kunne forekomme lidt i str S og L. Det er meget forskellige mærker, bl.a. signal, Vero moda, Diesel, Only, Green House, Lipo lipo, G-star mv. Det meste vil være i god pæn stand og andet vil være mere brugt, mens noget er helt nyt.

Jeg vedhæfter en masse billeder, men der er dog meget mere i bunken, dette er blot en udpluk - vil tro der er ca 50 dele i alt, plus/minus.

Kan også sagtens finde noget overtøj og evt. Friis og co. taske. Men skriv så finder vi ud af noget.

Prisen snakker vi om... Glæder mig til at høre fra jer. Er klar på en lyyynhurtig handel

øv for småt

men opper den lige

Anmeld

4. september 2010

ismo

Milsen82 skriver:

Hej piger.

Hejsa

Sikke en masse flot tøj

Hvad skal du have for det hele eller sælger du det stk vis 

Anmeld

4. september 2010

Snefnug1984

Hvad str. er de sorte bukser på billede 5 og bluserne/klojen på billede 6?

Anmeld

4. september 2010

Milsen82

Fisenberg - nåååh hvor er du bare sød - tusind tak, ærgeligt du ikke kan passe det - men tuuusind tak

JordbærBlomst - jeg vil meget gerne oplyse størrelser og sådan, men vil meget gerne ha det solgt samlet, det ved jeg ikke om du er interesseret i så?

Ismo - tusind tak, hvor er du sød.. Jeg vil meget gerne ha solgt hele den store bunke samlet (husk der er mere end hvad billederne viser) - men send mig evt. en mail så kan vi snakke pris osv der, hvis du kunne være interesseret

Mail: cclaudell@hotmail.com

Anmeld

4. september 2010

KarinaIda

Hej.. hvad havde du tænkt dig af pris???

Anmeld

4. september 2010

Henriette22

Hvad skal du ha for det hele??

Anmeld

4. september 2010

Milsen82

Hmm tjaa...har jeg ikke helt overvejet. Men send mig evt. en mail, så kan vi snakke om det  Kom meget gerne med et bud.

Er klar på en hurtig handel

Anmeld

4. september 2010

Milsen82

Hov her får I lige min mail

cclaudell@hotmail.com

Glæder mig til at høre fra jer.

Anmeld

5. september 2010

Milsen82

Ingen der kunne være interesseret i en stor og lækker bunke tøj, bælter mv.??

Jeg har flere billeder hvis nogen kunne have interesse for det - ellers er jeg åben for bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.