Retinoblastom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2010

RikkeR

Er der nogen herinde som har eller har haft et barn som har fået konstateret retinoblastom?

Så vil jeg nemlig gerne i kontakt med disse personer - da min lille søn har fået konstateret dette og det ville være dejligt at kunne dele erfaringer i alle afskygninger.

På forhånd tak.

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Thalia

Hvor er jeg bare rigtig ked af at høre at i skal igennem sådan en omgang. Hvor gammel er din søn?

Jeg har ikke selv erfaring med retinoblastom, men min ældste søn fik i 2006 konstateret en medulloblastom i lillehjernen. Det er selvfølgelig en anden type tumor, men hvis der er ligheder i hvordan de behandles dewler jeg gerne ud af erfaringer.

Hvad sygehus er i tilknyttet?

Anmeld

3. september 2010

RikkeR

Thalia skriver:

Hvor er jeg bare rigtig ked af at høre at i skal igennem sådan en omgang. Hvor gammel er din søn?

Jeg har ikke selv erfaring med retinoblastom, men min ældste søn fik i 2006 konstateret en medulloblastom i lillehjernen. Det er selvfølgelig en anden type tumor, men hvis der er ligheder i hvordan de behandles dewler jeg gerne ud af erfaringer.

Tak for dit svar.

Jamen min søn er 6 mdr og han skal ialt igennem 6 kemobehandlinger og har nu fået 2. Han reagere rigtig fint og er stadigvæk en glad lille dreng. Vi er tilknyttet A4 i Århus og har en rigtig god oplevelse af afdelingen.

Hvordan har din søn det idag? - og hvilke behandlinger fik han?

Anmeld

3. september 2010

RikkeR

Thalia skriver:

Og det var da bare lige verdens mest kølige svar - undskyld.

Men kan vi skrive privat sammen - det har jeg det bedst med.

Det må da også have været en rigtig hård omgang I har været igennem. Har lige kort læst lidt om sygdommen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.