papkassen.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Lone Jakobsen

nogen af jer der har haft problemer på den side?

jeg har haft en enkelt annonce derinde, og nu har jeg modtaget flere breve fra en udenlandsk kvinde. sådan noget irritere mig, så nu vil jeg slette annoncen. men ville høre om andre har haft de problemer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Maddox

Har aldrig selv handlet på papkassen men har hørt om flere der har haft lignenede oplevelser (også andre steder). Med mænd/kvinder fra udlandet, som vil betale med stooore checks - på ret høje beløb, og som selvfølgelig er ugyldige. Men så får de jo rigtige penge ud af det, hvis man er dum nok til at sætte restbeløbet ind på deres konto, som de forlanger 

Ved ikke om det er det, kvinden som skriver til dig vil!?

Anmeld

4. september 2010

aarhusmor

ja, jeg har bare oprettet mig og får hele tiden spam fra Thaikvinder og div. Afrikanske der har døde mænd med mange millioner Det samme gælder annoncelisten

Anmeld

4. september 2010

krofo

ja det er en møgside

Anmeld

4. september 2010

Lone Jakobsen

okay den holder jeg mig fra så. synes også det var vildt irriterende. har aldrig oplevet det på andre køb/salg sider

Anmeld

4. september 2010

Lone Jakobsen

Solajma skriver:

Har aldrig selv handlet på papkassen men har hørt om flere der har haft lignenede oplevelser (også andre steder). Med mænd/kvinder fra udlandet, som vil betale med stooore checks - på ret høje beløb, og som selvfølgelig er ugyldige. Men så får de jo rigtige penge ud af det, hvis man er dum nok til at sætte restbeløbet ind på deres konto, som de forlanger 

Ved ikke om det er det, kvinden som skriver til dig vil!?

nej det var nu mere breve der minder om kontakt annonce svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.