Hej i skønne kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. september 2010

CarinaSB

Jaaa jeg har brug for et godt råd .. Nu ligger jeg i sengen på 16 dag .. Det startede med en forkøelse .. der efter blev det halsbetændelse .. Og nu en mave influenza .. Ligger med 40,2 i feber, kaster op og fryser helt vildt .. Meeeen jeg kan bare ikk holde noget nede .. Nåår jeg endelig prøver ryger det hele op igen .. Har tabt mig 4 kg på 14 dage ... men jeg skal jo have noget i maven .. Men har i en ide om hva jeg kan spise der måske vil blive nede??

Knus en syg og lidt mere syg Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

AnneBJ

Æv hvor træls!

Havregrød, A38 med revet æble, cola uden brus, mariekiks, bananer og kartofffelmel i vand. Sidstnævnte meget klamt, men virker ved dårlig mave...

God bedring!!

Anmeld

3. september 2010

CarinaSB

AnneBJ skriver:

Æv hvor træls!

Havregrød, A38 med revet æble, cola uden brus, mariekiks, bananer og kartofffelmel i vand. Sidstnævnte meget klamt, men virker ved dårlig mave...

God bedring!!

Mange tak for svar .. det kan være jeg skal sende manden op efter æbler og A38 .. det har jeg ikk prøvet endnu . 

Anmeld

3. september 2010

helora

Jaaa jeg har brug for et godt råd .. Nu ligger jeg i sengen på 16 dag .. Det startede med en forkøelse .. der efter blev det halsbetændelse .. Og nu en mave influenza .. Ligger med 40,2 i feber, kaster op og fryser helt vildt .. Meeeen jeg kan bare ikk holde noget nede .. Nåår jeg endelig prøver ryger det hele op igen .. Har tabt mig 4 kg på 14 dage ... men jeg skal jo have noget i maven .. Men har i en ide om hva jeg kan spise der måske vil blive nede??

Cola blandet op med vand er altid godt. Og helt hvidt brød evt. ristet lidt på brødristeren var noget jeg altid fik som barn når jeg var syg. Sørg endelig for, at det du spiser også har noget salt i sig, da din saltbalance må være helt ude i hampen efter så lang tids sygdom.

Og rigtig god bedring

Anmeld

3. september 2010

Lærke & Lucas

CarinaSD skriver:

Husk og få noget salt som en anden os skriver. Så chips eller saltstænger er godt.

Anmeld

3. september 2010

millesofie

AnneBJ skriver:

Æv hvor træls!

God bedring!!

plus ristet toastbrød (godt ristet uden noget på)

Anmeld

3. september 2010

<3

Du må købe noget salt/sukker blanding på apoteket og drikke det. Du skal holde dig fra frugtsukker og sukker. A38 og tørtbrød med salt på. Måske nogle alt i en kiks...

Men måske skulle du have en læge ind over når du har haft høj feber længe.

God bedring.

Anmeld

3. september 2010

CarinaSB

Har lige sendt manden op efter cola, A38, æbler og tuc kiks ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.