mad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Moaaar <3

Er der noget mad i spiser rigtig meget af og er der noget som er smidt helt væk af hylden efter i er blevet gravide ?

her er det alm dansk rugbrød som var et MUST i min hverdag, men som er smidt helt væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

AnneBJ

Æblekage skriver:

Er der noget mad i spiser rigtig meget af og er der noget som er smidt helt væk af hylden efter i er blevet gravide ?

her er det alm dansk rugbrød som var et MUST i min hverdag, men som er smidt helt væk.

Jeg har de vildeste cravings efter lakrids, mælk og ristede hotdogs... Ikke nødvendigvis samtidig altså...

Rugbrød er også en udfordring her, men som eftermiddagsmad, når kvalmen er ved at aftage lidt, kan jeg af og til få et stykke ned

Anmeld

3. september 2010

MichelleL

Noget jeg har brugt meget tid på, da jeg er ved at uddanne mig som kok og man bliver stillet overfor alt muligt forsk. mad, som både kvalmer en og frister en.

Har ALTID kunne spise en pariserbøf eller koldskål, hvis det stod foran mig. Men jeg kan slet ikke ha hakket oksekød mere, eller for den sags skyld "sure" mælkeprodukter som koldskål, ymer, kærnemælk osv.

Drak nærmest intet mælk før da folk i min alder (23) ikke har brug for det. Men kan ærligtalt nu tage en ltr og drikke den på 5 min... er blevet HELT vild med mælk.. Og stærk mad... kan ikk få nok af stærk mad. meget mystisk.

er i 16. uge ligenu. :-)

Anmeld

4. september 2010

Moaaar <3

AnneBJ skriver:

Jeg har de vildeste cravings efter lakrids, mælk og ristede hotdogs... Ikke nødvendigvis samtidig altså...

Rugbrød er også en udfordring her, men som eftermiddagsmad, når kvalmen er ved at aftage lidt, kan jeg af og til få et stykke ned

i starten af min graviditet var jeg mega sulten efter salt lakrids, også skulle de helst være mega surer, det var bare ofte jeg kom til at købe lakrids som meget kort tid var surt og derefter blev til sød lakrids

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.