for os med December terminer/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Mikkel's mor <3

Jeg er virkelig kommet i tvivl om hvad man skal bruge til lille manden som gerne skulle komme i dec.
altså der skal jo noget vintertøj til osv. og føler mig helt på bar bund. kan slet ikke komme på noget.

så er der noget særligt i har i tankerne når i skal købe til jeres små eller store pus i denne kolde tid.

Jennifer - 25+4 som tror at vi får en meget hård vinter igen i år !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

MoarTil4

Jennifer skriver:

Jeg er virkelig kommet i tvivl om hvad man skal bruge til lille manden som gerne skulle komme i dec.
altså der skal jo noget vintertøj til osv. og føler mig helt på bar bund. kan slet ikke komme på noget.

så er der noget særligt i har i tankerne når i skal købe til jeres små eller store pus i denne kolde tid.

Jennifer - 25+4 som tror at vi får en meget hård vinter igen i år !

jeg har købt en super lækker og blød sovedragt, som han gerne skulle kunne holde varmen i...ude i barnevognen.

Og ellers så tænk på nogle luffer  - en lille hånd der forvilder sig ud af dynen, bliver meget kold.... jeg bruger desuden gerne "hættehuer" eller overtrækshuer, så ørerne forbliver varme.

hilsen

mussemortil3 ( i 25. uge - venter dreng til december )

Anmeld

8. september 2010

Mikkel's mor <3

MusseMorTil3 skriver:

jeg har købt en super lækker og blød sovedragt, som han gerne skulle kunne holde varmen i...ude i barnevognen.

Og ellers så tænk på nogle luffer  - en lille hånd der forvilder sig ud af dynen, bliver meget kold.... jeg bruger desuden gerne "hættehuer" eller overtrækshuer, så ørerne forbliver varme.

hilsen

mussemortil3 ( i 25. uge - venter dreng til december )

Tak for svar de er tilføjet listen med mangler
det er bare lige sådan nogle ting jeg slet ikke lige hvade tænkt over..

Anmeld

8. september 2010

MoarTil4

Jennifer skriver:

Tak for svar de er tilføjet listen med mangler
det er bare lige sådan nogle ting jeg slet ikke lige hvade tænkt over..

det var så lidt.

Når de er så små og det er vinterkoldt, så er det iøvrigt en rigtig god ide at de ligger i liften i barnevognen. Efterhånden som de vokser og bliver større kan de efterhånden "nøjes" med at ligge på madras i barnevognen - og så bliver det jo også varmere hen på foråret.

Jeg er engang af sundhedsplejersken blevet frarådet at lægge barnet ud i barnevogn når det er mere end 7 minusgrader (et råd jeg lige kom i tanke om....) Kan ikke lige huske hvorfor, men man oplever jo selv at man får meget kold luft i lungerne når det rigtig er vinter - og det er sikkert det, som de små ikke har så godt af....

Er det dit første barn?

Anmeld

8. september 2010

Mikkel's mor <3

MusseMorTil3 skriver:

det var så lidt.

Når de er så små og det er vinterkoldt, så er det iøvrigt en rigtig god ide at de ligger i liften i barnevognen. Efterhånden som de vokser og bliver større kan de efterhånden "nøjes" med at ligge på madras i barnevognen - og så bliver det jo også varmere hen på foråret.

Jeg er engang af sundhedsplejersken blevet frarådet at lægge barnet ud i barnevogn når det er mere end 7 minusgrader (et råd jeg lige kom i tanke om....) Kan ikke lige huske hvorfor, men man oplever jo selv at man får meget kold luft i lungerne når det rigtig er vinter - og det er sikkert det, som de små ikke har så godt af....

Er det dit første barn?

ja det er mit første barn..
regner også med at kan skal ligge i liften det første stykke tid.. og vi har fået sådan en termoting med til at ligge i bunden af liften, så den ikke er så kold.
Årh ja det er da ret logisk faktisk. det vil jeg huske. det er ikke lige det der er best behageligt.

Anmeld

8. september 2010

MoarTil4

Jennifer skriver:

ja det er mit første barn..
regner også med at kan skal ligge i liften det første stykke tid.. og vi har fået sådan en termoting med til at ligge i bunden af liften, så den ikke er så kold.
Årh ja det er da ret logisk faktisk. det vil jeg huske. det er ikke lige det der er best behageligt.

okay den første  tillykke med det.

Jeg kan godt forstå at du søger lidt gode råd - denne side er rigtig god til det.

Når jeg har valgt tøj til bebsen, så har jeg altid gået uden om det tøj, hvor der var større knapper bag på ryggen - tænker at det ikke er så fedt at ligge på.

Og ellers så følg dine indre instinkter.

Anmeld

9. september 2010

Mikkel's mor <3

MusseMorTil3 skriver:

okay den første  tillykke med det.

Jeg kan godt forstå at du søger lidt gode råd - denne side er rigtig god til det.

Når jeg har valgt tøj til bebsen, så har jeg altid gået uden om det tøj, hvor der var større knapper bag på ryggen - tænker at det ikke er så fedt at ligge på.

Og ellers så følg dine indre instinkter.

Tak ja denne side er helt perfekt.. også fordi at det er personlige erfaringer og ikke bare noget der er hentet på google (: men kan få svar på stortset alt !

vi har ikke købt ret meget tøj da min bror og jeg selv er fra dec. så har gemt vores. og meget af det er jo stadig rigtig sødt..
går efter de sparkedragter med velour (Staves!?) da de virker varme.. men ellers vil jeg som du siger bare prøve mig frem..
1000 tak for svar !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.