spørgsmål om kost, makeup/creme og parfume

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. september 2010

BubbieBear

Hej tøser

Nu er manden og jeg endelig kommet igang! weeee! Idag er det min 3 dag med Synarela.

De af jer skønne tøser der er i behandling nu her - Er der noget bestemt mad i undgår? Og noget I måske spiser mere af?
Hvad med alkohol? er et glas en sjælden gang imellem okay, eller takker I nej hver gang?

Hvad med makeup, creme og parfume?

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Malene76

Gode spørgsmål... følger lige med på sidelinien og venter spændt på svar. Held og lykke med behandlingen i øvrigt.

MVH Malene

Anmeld

3. september 2010

heaven

hey

Jeg tog ikke specielt hensyn til de der retningslinier - jeg levede som jeg selv syntes var ok og forsvarligt, men selvfølgellig med et vist hensyn. F.eks tog jeg et glad rødvin juleaften, ellers ingen alkohol. Men det var fordi jeg ikke havde lyst - jeg mener faktisk at det er ok at tage et glas eller en øl indimellem, bare det ikke bliver flere gange om ugen og hver uge. Det tror jeg ikke der sker noget ved.

Jeg vaskede og vasker stadig alt vores tøj i parfumeret vaskemiddel og skyllemiddel, og har heller ej skiftet mit parfume eller make up. Det har jeg valgt skulle forblive uforandret.

Jeg har derimod "gået op i" at gøre ting der gør mig glad og fik mig til at grine, jeg fik fisk og grøntsager HVER dag og så skulle jeg rører mig hver dag og gå i seng i ordenlig tid... vi prioterer forskelligt, sådan var min graviditet, og jeg  har et sundt og rask barn...

Jannie

Anmeld

3. september 2010

otlitrom

Jeg er gået over til parfume og parabenfri shampoo (den fra Stuhr!) Bruger kun parfume ved specielle lejligheder, og make up er det samme som det plejer. Det er alligevel kun mascara og lidt blush.

Jeg prøver at vælge de sunde løsninger med frugt og grønt, i stedet for at hoppe i chokoladen og chipsene. Men i skrivende stund sidder jeg med en håndfuld grov-chips, og jeg nyder dem

Alkohol og cigaretter har jeg holdt mig fra indtil videre. Men vi skal ud og spise på mandag, og så kunne jeg godt finde på at tage et enkelt glas vin. Jeg har aldrig røget fast, kun når jeg var i byen. Og når jeg ikke kommer dét længere, var det ikke noget problem at skære de 0-5 ugentlige cigaretter væk!

Derudover tager jeg vitaminer til gravide og fiskeolie, og sørger for at drikke rigeligt!

Sidst men absolut ikke at forglemme, prøver jeg at gøre noget godt for mig selv. Igår fik jeg en ansigtsbehandling, og idag skal jeg hygge på sofaen med gode film. Jeg prøver at finde ro og slappe af/hvile. Når jeg stresser bliver hormonerne hårde ved mig!!

Hvordan har du det nu, efter 3 dage på Synarela?

Anmeld

3. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Jeg er gået over til parfume og parabenfri shampoo (den fra Stuhr!) Bruger kun parfume ved specielle lejligheder, og make up er det samme som det plejer. Det er alligevel kun mascara og lidt blush.

Jeg prøver at vælge de sunde løsninger med frugt og grønt, i stedet for at hoppe i chokoladen og chipsene. Men i skrivende stund sidder jeg med en håndfuld grov-chips, og jeg nyder dem

Alkohol og cigaretter har jeg holdt mig fra indtil videre. Men vi skal ud og spise på mandag, og så kunne jeg godt finde på at tage et enkelt glas vin. Jeg har aldrig røget fast, kun når jeg var i byen. Og når jeg ikke kommer dét længere, var det ikke noget problem at skære de 0-5 ugentlige cigaretter væk!

Derudover tager jeg vitaminer til gravide og fiskeolie, og sørger for at drikke rigeligt!

Sidst men absolut ikke at forglemme, prøver jeg at gøre noget godt for mig selv. Igår fik jeg en ansigtsbehandling, og idag skal jeg hygge på sofaen med gode film. Jeg prøver at finde ro og slappe af/hvile. Når jeg stresser bliver hormonerne hårde ved mig!!

Hvordan har du det nu, efter 3 dage på Synarela?

Tak for det gode svar

Jeg har det nogenlunde efter 3 dage med Synarela.

Har kun bivirkninger som kvalme, humørsvingninger og et par hedeture en gang imellem Føler mig generelt bare en lille smule sløj. Øv altså!

Efter vi er gået igang er jeg ved at prøve at skære en del af mine cigaretter væk. Der skal sgu være plads til en trøstesmøg når det hele er lidt træls en gang imellem.

Af makeup tager jeg det samme på som altid. Mascara, eyeliner og lidt pudder

Og så prøver jeg selvfølgelig at slappe af så meget som muligt Er slet ikke så nervøs for det hele som jeg havde regnet med at jeg ville være.

Anmeld

3. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

Tak for det gode svar

Jeg har det nogenlunde efter 3 dage med Synarela.

Har kun bivirkninger som kvalme, humørsvingninger og et par hedeture en gang imellem Føler mig generelt bare en lille smule sløj. Øv altså!

Efter vi er gået igang er jeg ved at prøve at skære en del af mine cigaretter væk. Der skal sgu være plads til en trøstesmøg når det hele er lidt træls en gang imellem.

Af makeup tager jeg det samme på som altid. Mascara, eyeliner og lidt pudder

Og så prøver jeg selvfølgelig at slappe af så meget som muligt Er slet ikke så nervøs for det hele som jeg havde regnet med at jeg ville være.

De første dage føltes det som om jeg havde influenza, og jeg tog temp. flere gange. Men der var ingenting. Efterfølgende blev jeg meget forkølet, eller det føltes som om. Det var også sprayen. De seneste dage har været rimelige, men kæresten er ude at rejse med firmaet, og kan godt mærke at jeg er mere end normalt trist over det. Føler mig mere ensom end jeg plejer. tror det er humørsvingninger af det skide spray.

Jeg håber du bliver sparret for flere bivirkninger!!

Anmeld

3. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

De første dage føltes det som om jeg havde influenza, og jeg tog temp. flere gange. Men der var ingenting. Efterfølgende blev jeg meget forkølet, eller det føltes som om. Det var også sprayen. De seneste dage har været rimelige, men kæresten er ude at rejse med firmaet, og kan godt mærke at jeg er mere end normalt trist over det. Føler mig mere ensom end jeg plejer. tror det er humørsvingninger af det skide spray.

Jeg håber du bliver sparret for flere bivirkninger!!

Så faldte 10øren her for jeg har det på nøjagtig samme måde som du beskriver. hehe.

Hvordan har du det nu søde? Du er jo lidt foran mig med sprayen

Anmeld

3. september 2010

Moderator

3. september 2010

BubbieBear

Caroline86 skriver:

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.