Madras til tremmeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Trinekirc

Hej

Er jeg den endeste der syndes det er en jungel at finde rundt i alt baby udstyret..

Vi skal ud at købe madras til tremmesengen i næste uge og ved simpelhed ikke hvad jeg skal gå efter, nogen der har nogen gode råd eller erfaringer fra tidliger børn ?

- Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

Sky

Hej Trine

Vi (mine søskende og jeg) har altid selv ligget på Dunlupillo og vi har købt det samme til lift, barnevogn og tremmeseng 

Det er bestemt ikke de billigste madrasser, men det er efter min mening de bedste

Mvh Sky

Anmeld

4. september 2010

Trinekirc

Det er den fra babysam ikke?, der er bare mange forskellige så er der fjedermadras, helsemadras og madras af memoriskum ja gad bare godt vide hvad forskellen skulle være Men ja tak

Anmeld

4. september 2010

Sky

Tja jeg kan ikke forskellen på dem alle sammen, men det vigtige da vi skule vælge en madras var at betrækket skulle være vaskbart og så skulle madrassen være lavet af et materiale der ikke kunne leve bakterier og husstøvmider i.

Dunlopillo madrassen er lavet af naturlatex og det er dejligt at ligge på, og udover det kan der ikke bo "ting og sager" i det

Jeg ved ikke om man kan få dem i BabySam - jeg kunne ikke i vores lokale i hvert fald, så jeg har købt på nettet http://www.sejsdyner.dk/product.asp?product=1195

Mvh Sky

Anmeld

4. september 2010

Trinekirc

Arh super tak tror det var den vi havde kigget på.

Anmeld

5. september 2010

isimaven

vil også klart anbefale dunlopillo med naturlatex... vi har købt vores i babysam, så det er åbenbart lidt forskelligt hvad de har fra butik til butik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.