Sammenhæng mellem kvalme og køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

morethanperfect

Jeg venter en dreng og har haft kvalme hele graviditeten ... 

Tine uge 31 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

TbCp

Jeg fik en pige og havde ikke kvalme en eneste lille bitte gang mens jeg var gravid.

Anmeld

3. september 2010

sofie85

Sofia skriver:

Hej alle I dejlige damer.

Min kæreste og jeg kender først vores barns køn ved fødslen, og der er læææænge til, er nemlig kun i uge 11

Men jeg har ikke haft kvalme, og har netop læst i min libero-bog, at der er sammenhæng mellem det at vente en pige og have kvalme.

Vil derfor høre jer ad: Havde jer der ventede en lille pige kvalme? Og jer der ventede en lille dreng ikke kvalme?

Ved godt det ikke kan stilles firkantet op, da der selvfølgelig er fravigelser. Men ville alligevel være sjovt at høre jeres erfaringer

Knus Sofia

Jeg havde ingen kvalme og jeg venter en dreng

Anmeld

3. september 2010

AnneBJ

Tror som de andre at det svinger meget fra person til person. Jeg ved ikke hvad jeg venter, men har monster kvalme. Det havde min mor også da hun ventede mig, men intet med mine 3 brødre...

Min svigermor har én af hver og har aldrig haft problemer.

Min svigerinde har 2 piger og har aldrig haft problemer

Min svigermormor (hvis det hedder sådan) har 3 piger og var meget skidt ved den første, men ellers ikke..

Kh. Anne, 11+2  som stadig tror på der gemmer sig en pige..

Anmeld

3. september 2010

Stepmom87

Jeg havde INGEN kvalme da jeg var gravid, og jeg fik en lille pige..

Anmeld

3. september 2010

Mette.

Jeg har jo som du ved Emilie og jeg havde absolut ingen kvalme mens jeg ventede hende..

Så nej, ikke sammenhæng her.

Anmeld

3. september 2010

Karo

Sofia skriver:

Min kæreste og jeg kender først vores barns køn ved fødslen, og der er læææænge til, er nemlig kun i uge 11

Men jeg har ikke haft kvalme, og har netop læst i min libero-bog, at der er sammenhæng mellem det at vente en pige og have kvalme.

Vil derfor høre jer ad: Havde jer der ventede en lille pige kvalme? Og jer der ventede en lille dreng ikke kvalme?

Ved godt det ikke kan stilles firkantet op, da der selvfølgelig er fravigelser. Men ville alligevel være sjovt at høre jeres erfaringer

Knus Sofia

Jeg havde det lige omvendt

Med min søn led jeg af en frygtelig klalmo samt opkast flere gange dagligt. Med min datter led jeg lidt af det, men det var vand i forhold til med min søn.

Anmeld

3. september 2010

businesstigger

Jeg har begge gange haft kvalme også selvom jeg venter dreng nr 2.

Anmeld

3. september 2010

Mikkel's mor <3

Sofia skriver:

Knus Sofia

Jeg venter en lille dreng og har haft virkelig meget kvalme..

min kusine venter sig en lille pige og har også meget kvalme.. meget mere end da hun ventede sig første gang. det var en  dreng..
tror desværre ikke på at der er en sammenhæng.

Anmeld

3. september 2010

Mor til L&S

Sofia skriver:

Knus Sofia

Jeg fik en lille pige og havde ikke voldsomt kvalme, men ganske lidt i 1 semester...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.