Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: Hvis du vil sælge disse for 200: Model: Sequins vision Str.: 34Farve: sort - små pailetterStand: brugt 2 gange - mangler INGEN pailetter og er i rigtig fin standPris: husker ikke helt - omkring 800.-Pris hos mig: 350.- (jeg betaler porto som brev) Så vil jeg meget gerne købe dem
Hvis du vil sælge disse for 200: Model: Sequins vision Str.: 34Farve: sort - små pailetterStand: brugt 2 gange - mangler INGEN pailetter og er i rigtig fin standPris: husker ikke helt - omkring 800.-Pris hos mig: 350.- (jeg betaler porto som brev)
Så vil jeg meget gerne købe dem
Ja, det er en lækker jakke ikk??
Hvad siger du til 225.- ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Ja, det er en lækker jakke ikk?? Hvad siger du til 225.- ???
Hm - jeg har læst forkert. Hvad koster bukserne med pallietter, de som ikke er solgt?
Rosa skriver: Hm - jeg har læst forkert. Hvad koster bukserne med pallietter, de som ikke er solgt?
Bukserne kan du få for 235.-
Nadia&Daniel skriver: Bukserne kan du få for 235.-
Ih, jeg vil ikke gå længere op end 200, for jeg har jo ikke mulighed for at prøve dem, og jeg har en tendens til at undervurdere min r*v lidt i disse dage
Beklager
Rosa skriver: Ih, jeg vil ikke gå længere op end 200, for jeg har jo ikke mulighed for at prøve dem, og jeg har en tendens til at undervurdere min r*v lidt i disse dage Beklager
200.- og det er dine
Nadia&Daniel skriver: 200.- og det er dine
Hov, må hellere lige høre først: Er det i strækstof?
Rosa skriver: Hov, må hellere lige høre først: Er det i strækstof?
Nej det er de ikke..
Nadia&Daniel skriver: Nej det er de ikke..
OK, det så ellers sådan ud.. Hm, jeg bruger normalt 36, vil jeg kunne være dem så?
Rosa skriver: OK, det så ellers sådan ud.. Hm, jeg bruger normalt 36, vil jeg kunne være dem så?
Vil jeg desværre ikk love, da der ikke er elastik i dem, hverken i stoffet eller i taljen..
Nadia&Daniel skriver: Vil jeg desværre ikk love, da der ikke er elastik i dem, hverken i stoffet eller i taljen..
Ihhh!!! What to do... Vil du måle dem i taljen (nu er jeg rigtig besværlig )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128