Hvor meget sover jeres 3-4 måneders baby om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2010

elluL

Hej tøser.

Ja som overskriften lyder, hvor meget sover jeres 3-4 måneders baby om dagen? Er der en fast rytme, ang. hvor meget h*n sover om dagen? Og hvordan forløber jeres dag sig ellerS?

Er lidt nysgerrig, da Milan altid har sovet rimelig meget. Han sover fra 20-21 tiden til ca. kl.7 om morgenen. og så plejer han maks at være vågen i halvanden time, og så sover han igen. Dvs han sover imellem hvert måltid. Han får mad 5 gange (han får flaske).

Men nu synes jeg her de sidste par dage at han er lidt mere vågen, og så tager nogle lidt længere lurer, omkring 2 stk dagligt. og så nogle små powernap.  

Undskyld hvis det blev lidt rodet

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

NatasjaL

min søn er 3 måneder. han sover fra 21 ca til 7-8 så får han noget og spise og sover en time efter igen i ca 3 timer. så sover han igen ved 14-15 tiden en time eller to, og så sover han ikke så meget før kl bliver 20-21

håber det kunne bruges

Anmeld

3. september 2010

AWO

Ikke særlig meget!

Elina sover i ca. 10 timer om natten, med en eller to afbræk, hvor hun bliver ammet. Første nattelur er normalt på 6-7 timer.

Vi står op ved 8 tiden, og så sover hun gerne igen mellem 10 og 11, men kun i tre kvarter. Den slags lure tager hun så 2-3 mere af i løbet af dagen, indtil hun så sover omkring 20-21.

Som sagt bliver det ikke til så voldsomt meget søvn, men hun er glad og frisk, så hun åbenbart ikke brug for mere (selvom moren godt kunne tænke sig lidt mere tid til sig selv indimellem )

Anmeld

3. september 2010

Sisley

Stella er født 12/5. Hun vågner ved 7-8 tiden og er oppe 1,5-2 timer. Herefter sover hun 0,5-1,5 time for derefter igen at være oppe 1,5-2 timer. Og sådan er rytmen egentlig hele dagen indtil godnattid omkring kl. 19-20. Hun vågner normalt én gang hver nat for at få mad, men de sidste par nætter har hun faktisk fået to flasker, så jeg tror snart vi skal over på lidt skemad

Sisley

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.