Hvor meget kamille the

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2010

>>Carina<<

Må børn på 10 mdr få? Har fået to vidt forskelllige svar så nu prøver jeg at høre her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min sp frarådede kamillete - men der er vist nok meget delte meninger/holdninger om det

Anmeld

3. september 2010

Belinda83

Hej smukke.

Da jeg stoppede med at amme Maja om aften inden at hun kom i seng omkring de 8-9 mdr fik hun istedet for kamille the om aften inden hun blev lagt i seng og det spurgte jeg min sp om var i orden og hun sagde god for det, for det ville stimulere hendes mave og gøre at nogle børn ik fik så mange mavekramper som nogel gør. Men nå hun var syg fik hun mere end normalt og der er flere gange at de også på apoteket har sagt at jeg bare kan give hende kamille the

Anmeld

3. september 2010

>>Carina<<

Belinda83 skriver:

Hej smukke.

Da jeg stoppede med at amme Maja om aften inden at hun kom i seng omkring de 8-9 mdr fik hun istedet for kamille the om aften inden hun blev lagt i seng og det spurgte jeg min sp om var i orden og hun sagde god for det, for det ville stimulere hendes mave og gøre at nogle børn ik fik så mange mavekramper som nogel gør. Men nå hun var syg fik hun mere end normalt og der er flere gange at de også på apoteket har sagt at jeg bare kan give hende kamille the

Tak søde. Min ene veninde sagde at de kun må få 25 ml om dagen og helst ik før de er 1 år. Min anden veninde og farmand herhjemme siger lige så meget han vil ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.