updatering fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Siber

Hej Tøser,

Har jo helt glemt at give jer en updatering!

Men nu har jeg ikke blødt i 3 dage, og i går var jeg til lægen og jeg er fortsat 100% sygemeldt pga mit bækken. jeg går til fys 2 gange i ugen og ellers forsøger jeg at slappe og ikke lave det store. Men jeg er glad og lettet!

Joahnna var til ørelægen her forleden dag, og begge hendes dræn er ude nu, og alt ser fint ud. der er dog lidt væske på det ene øre, men ingen krise, så nu slipper vi for kontrol og skal kun tage kontakt hvis der skulle opstå noget!

Mandag skal vi til øjelæge, og jeg håber virkelig at hun er gået ned i styrker og ikke mere op!

Mandag rejser Andreas til Afrika for at arbejde i 10 dage, så jeg skal være græsenke, men heldigvis har jeg verdens bedste forældre, så de kommer til Norge for at passe mig og mine tøser!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Marco2

Hej Siber.

Godt at blødningen er stoppet, og at du får hvilet.

Hvordan gik det idag ved øjenlægen?

Dejligt med gode forældre.

Ag

Anmeld

7. september 2010

Grynt

Jammen kæreste ven  Det er jo rigtig gode nyheder!!! Er rigtig glad for du er blevet 100% sygemeldt...manglede da også bare  Nu har du så bare at slappe godt af, høre du!!!

Godt at Johannas dræn er faldet ud, så tyder det jo på at hun nok er ved at vokse sig fra alt den øre ballade. Hvordan er det så gået hos øjenlægen?

Anmeld

7. september 2010

Anja

Håber, at det var godt nyt hos øjenlægen i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.