Ligner det en drengemave?? :-) 18+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2010

Malonde1985

Man sir jo eller nogen sir at man kan se på maven om det er en drengemave eller pigemave, og i min gemmer sig en dreng - er det til at se? .. selv kan jeg ik mærke el se forskel på denne og da jeg ventede min datter. Synes de ser meget ens ud..

Synes ellers virkelig den er begyndt at vokse rimelig hurtigt nu!! Det føles som om den hver dag lige tar et ryk..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Kristina V

forskellen mellem mine maver var stor synes jeg.

Karoline var jeg tyk over det hele. og med Alexander var jeg kun tyk på maven indtil jeg fik vand i kroppen..

Så  her synes jeg det ligner en drenge mave

Anmeld

3. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den ligner lidt min, og der var en dreng inde i den Men den er ihvertfald flot!!!

Anmeld

3. september 2010

Malonde1985

Kristina V skriver:

forskellen mellem mine maver var stor synes jeg.

Karoline var jeg tyk over det hele. og med Alexander var jeg kun tyk på maven indtil jeg fik vand i kroppen..

Så  her synes jeg det ligner en drenge mave

ih bliver spændende at se om det så forbliver på maven - sku maven så egentlig blive større??

fik du meget vand i kroppen?? Synes nemlig ik det var så slemt med den store pige dengang - fik kun lidt vand i fødderne til allersidst i graviditeten.

Anmeld

3. september 2010

Malonde1985

Rosa skriver:

Den ligner lidt min, og der var en dreng inde i den Men den er ihvertfald flot!!!

Taaaak hvor du sød

Anmeld

3. september 2010

Kristina V

Malonde1985 skriver:

ih bliver spændende at se om det så forbliver på maven - sku maven så egentlig blive større??

fik du meget vand i kroppen?? Synes nemlig ik det var så slemt med den store pige dengang - fik kun lidt vand i fødderne til allersidst i graviditeten.

Ja rigtig meget ved Sander.. Havde også ved Line, men ikk i så stort et omfang...

Men det er en super smuk mave du har...

Anmeld

3. september 2010

Malonde1985

Kristina V skriver:

Ja rigtig meget ved Sander.. Havde også ved Line, men ikk i så stort et omfang...

Men det er en super smuk mave du har...

Taaaaaaaaaak

Uha håber da ik jeg får alt for meget vand i kroppen.. Synes det er rigeligt at jeg lider forfærdeligt af kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.