Et godt feriested sydpå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2010

linemus

Næste år til oktober er vi inviteret på ferie med hele svigerfamilien i anledning af svigermors 60 års fødselsdag. Hende og svigerfar er i fuld gang med at researche feriesteder og har følgende kriterier: Der skal være varmt og solrigt vejr (sidste uge i oktober), hotellet skal være super godt til børn og det skal være All inclusive.

Kender I et godt sted? Evt. med link?

Knus Line - der glæder sig til sol og sommer samt en ferie UDEN at være gravid eller ammende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Lene76

hva med i tyrkiet????

Anmeld

3. september 2010

Anja

Kan klart anbefale Gran Canaria   Har dog ikke prøvet et hotel med All Incl, så kan ikke ligefrem anbefale et hotel.

Anmeld

3. september 2010

Mary

Vi skal til Malta sådan liiiiige om lidt  Vi skal bo i ferielejligheder, og jeg har fåe fortalt, at det er rigtig godt at have børn med derned http://www.folkeferie.dk/da/Ferie-i-udlandet/Charterrejser/Malta/Hoteller-2/Mellieha-Holiday-Centre/ Faktisk står der på hjemmesiden at et er populært at rejse flere generationer sammen til dette sted, hvilket også er det vi skal. Jeg kan vende tilbage til dig omkring det om et par ugers tid 

Vi rejser om en uge 

Anmeld

3. september 2010

Siber

Anja skriver:

Kan klart anbefale Gran Canaria   Har dog ikke prøvet et hotel med All Incl, så kan ikke ligefrem anbefale et hotel.

vi har også været på Gran Canaria både til min fars 60 og til min mors 60 års, det var super børnevenligt begge de steder vi var og der var sol og varme

Jeg kan lige sprøge mine foreldre hvor det var vi var!!!

Knus Siber, der får helt lyst til at rejse, når jeg har fået min krop tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.