Uldbodystockings...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. september 2010

fit_fys

Hej!

Jeg skal jo have et oktober/november barn og har lige et spørgsmål ang. de dersens uldbodystockings... Kan den lille godt have en kortærmet uld body indenunder en alm. body? Eller skal det være langærmet også? Er lidt i vildrede over hvor meget han skal ha på...

Er der nogen her der ved noget om det?

Knus, Tine 32+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Mor til Frederic og Freya

T.K. skriver:

Hej!

Jeg skal jo have et oktober/november barn og har lige et spørgsmål ang. de dersens uldbodystockings... Kan den lille godt have en kortærmet uld body indenunder en alm. body? Eller skal det være langærmet også? Er lidt i vildrede over hvor meget han skal ha på...

Er der nogen her der ved noget om det?

Knus, Tine 32+2

Har selv en fra sep.

Han har stadig hver vinter uld body på. Vi har dem både som kort og lang ærmet.

Til at starte med havde han kort uld body og en lang ærmet bomulds bluse. Eller en lang ærmet uld body og så smækbukser. Lidt senere havde vi lang ærmet uld med en kort ærmet skjorte ud over.

I den stive vinter både lang ærmet body og en tynd lang ærmet.

Anmeld

2. september 2010

Mullebergen

Jeg har termin i oktober og har KUN købt langærmede til Lillepigen.

Jeg har aldrig brugt kortærmede til hendes storebror som nu kommer til at bruge uld på 3. år.

Jeg synes idéen går lidt af det hvis de er kortærmede og så kan jeg godt lide at de bare kan have en tynd trøje på udover

Jeg bruger i øvrigt 50/50 uld/bomuld bodyer/undertøj

Anmeld

2. september 2010

Meilby

Bruger i godt nok kun uldbodystockings fra de er helt spæde også eller først når de bliver så store så de er på gulvet osv. Måske et dumt spørgsmål

Anmeld

2. september 2010

Mullebergen

Jeg har brugt fra han var helt spæd (især fordi han var præmatur) og det samme kommer jeg til med Lillesøster

Uld er guld værd og var med til at Hjalte ikke havde en eneste sygedag sidste vinter

Anmeld

2. september 2010

Meilby

Okey Må vidst ud og have fat i nogle til bettemanden kommer så

Anmeld

2. september 2010

Mullebergen

Meilby skriver:

Okey Må vidst ud og have fat i nogle til bettemanden kommer så

Bare et godt tip, så er der 25% på uld i Føtex i denne uge -Og deres uldundertøj er dét der har holdt bedst herhjemme (Vi bruger som nævnt tidligere 50/50 uld/bomuld)

Anmeld

3. september 2010

Meilby

Tusind tak for tippet

Anmeld

3. september 2010

fit_fys

Tak for svarene! Det er lidt nemmere at overskue nu, synes jeg.... Og skal da vist en tur i Føtex!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.