Lidt mere kreativitet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

vingummibamse

Maise skriver:

ja tænkte om man kunne bruge den som barnvogndragt når det blev koldt. ville være super hvis du kunne se om det kunne lade sig gøre, men ok hvis det er for besværligt.

fleece dragten tror jeg heldigvis ikke er så svær igen at gøre støre da den i forvejen er pænt stor i str..

men jo kan den sagtens bruges til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

vingummibamse

ct skriver:

Det er du da bare skrap til

Har du et mønster på den? Jeg vil så gerne lære at sy

minikrea.dk..

Anmeld

2. september 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

nej det koster ikke halvt så meget som hvis man skulle i butikkerne..

jeg er også helt vild med det unikke i det... skal også ha afprøvet det der med spencer..

(har jo ikke andet at gi mig til..  er jo blevet sygmeldt helt nu så går bare der hjemme og glor.. &nbsp

Uhh, kender det... Skal dog i arbejdsprøvning igen her inden længe... Men for pokker, det er 2 måneder til jeg skal på barsel, og har så mange problemer med min fod, men så kan de jo få det tilbage nede på kommunen, for jeg kan bare ikke holde til det i foden. Men kan nu godt holde til at sidde ved symaskinen, og så ligge på sofaen engang i mellem... Men det er en dejlig hobby hvis man ikke har noget med håndledene, og kan udvikle videre på det...

Anmeld

2. september 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Uhh, kender det... Skal dog i arbejdsprøvning igen her inden længe... Men for pokker, det er 2 måneder til jeg skal på barsel, og har så mange problemer med min fod, men så kan de jo få det tilbage nede på kommunen, for jeg kan bare ikke holde til det i foden. Men kan nu godt holde til at sidde ved symaskinen, og så ligge på sofaen engang i mellem... Men det er en dejlig hobby hvis man ikke har noget med håndledene, og kan udvikle videre på det...

mit er så bare bækkenløsninger.. eller bare og bare.. men ja kan også lige holde til at sidde ved symaskinen og tager pauser på sofaen når det er tiltrængt..

nyder også bare at få lov til at arbejde med stof og symaskine igen.. mange år siden jeg har brugt den sidst.. og da jeg kom igang kom jeg i tanke om hvor meget jeg savnede det..

tror dog manden er ved at blive skør af mig og aftenen.. hehe

de spencer du syer har du købt mønster på dem eller har du bare laver smækbukserne om..? det var nemlig lidt det jeg bare over vejede at gøre..

Anmeld

2. september 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

mit er så bare bækkenløsninger.. eller bare og bare.. men ja kan også lige holde til at sidde ved symaskinen og tager pauser på sofaen når det er tiltrængt..

nyder også bare at få lov til at arbejde med stof og symaskine igen.. mange år siden jeg har brugt den sidst.. og da jeg kom igang kom jeg i tanke om hvor meget jeg savnede det..

tror dog manden er ved at blive skør af mig og aftenen.. hehe

de spencer du syer har du købt mønster på dem eller har du bare laver smækbukserne om..? det var nemlig lidt det jeg bare over vejede at gøre..

Købte mønstret da der er en lille forskel, men mønstret fra bukserne kan sagtens laves om, du skal bare huske den skal være lidt højre i forstykket, og derfor ikke så lange stropper bagpå...

Anmeld

2. september 2010

linedanseren

Ej hvor er den bare fin

Ville ønske jeg havde evner til at sy sådan

Anmeld

2. september 2010

Maise

vingummibamse skriver:

fleece dragten tror jeg heldigvis ikke er så svær igen at gøre støre da den i forvejen er pænt stor i str..

men jo kan den sagtens bruges til..

super, så bare skriv når du har kigget på den. ja den må gerne være stor i str. da hun skal kunne have almindeligt tøj indenunder.

Anmeld

2. september 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Købte mønstret da der er en lille forskel, men mønstret fra bukserne kan sagtens laves om, du skal bare huske den skal være lidt højre i forstykket, og derfor ikke så lange stropper bagpå...

det må jeg prøve..  

nååh nu vil jeg hoppe i seng.. kan du sove godt..

Anmeld

3. september 2010

vingummibamse

Det bliver jo en vinterbaby og sidst vejede storebror 4330 så mon ikke jeg skulle bestille en 56-62? Og så tænker jeg lime inderst. Linninger i lime og stjerner lime

Ej hvor er jeg bare glad for du gider lave den. Glæder mig helt vildt

heey..

turkies i fleece er simpelthen ikke til at opdrive

så det jeg har fundet er lime fleece og turkies foer.. men her er billed også må du jo sige om det er noget eller om det er helt ved siden af..

hmm oki kan se at den lime grønne ser meget feesen ud og den tyrkise meget blå..

men det er altså meget kraftig lime grøn og den anden er altså tyrkies..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2010

mor_sabina

vingummibamse skriver:

heey..

turkies i fleece er simpelthen ikke til at opdrive

så det jeg har fundet er lime fleece og turkies foer.. men her er billed også må du jo sige om det er noget eller om det er helt ved siden af..

hmm oki kan se at den lime grønne ser meget feesen ud og den tyrkise meget blå..

men det er altså meget kraftig lime grøn og den anden er altså tyrkies..

Det ser fint ud, go crazy

Hvordan passer det med pengene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.