Onsdagsvejning den 16. juli 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2008

Lsh

Så skete der endelig lidt på vægten og på 1 uge har jeg tabt 1 kg. Jeg har i alt tabt 7,8 kg på knap 3 mdr. Jeg er såmænd okay tilfreds, vi har sygdom i familien, både med Karoline, der fik konstateret mælkeintolerance efter 5 mdr. undersøgelser og min gamle farfar, der har uheldbredelig lungekræft og kan dø når som helst og så har jeg det bare rigtig skidt for tiden. Så der er nok at tænke på samtidig med at jeg vil tabe mig. Håber I andre har haft en go' slankeuge. Knus Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

twinboys

Hej her er der gået total rav i den....>( http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Kvinder-54/TG-Kvinder-23.gif Har haft en uge med akut tider på forskellige sygehuse med min søn pga. hans øjne... Så kuren har ikke været til at holde med sygehus mad...:'( Jeg vågnede i nat igen, ved at Oliver græd og igen måtte konstatere at vi nok skal afsted igen... Lige nu sover han og jeg må pænt vente til han vågner...;) Sidder nu og venter på at Århus sygehus ( øjenafd. ) og Sønderborg sygehus ( børneafd. )ringer tilbage til mig...:$ Puh den ventetid... Ringede til Sønderborg sygehus kl. 6,30 og Århus kl. 8.00... Ja og nu er kl. snart 9.30... Så derfor gider jeg slet ikke hoppe på vægten idag... For ved jo at jeg har taget på...8( Mvh Majbritt

Anmeld

16. juli 2008

Mathilde

Vægt sidste uge: 61,7kg
Vægt idag: 61,4kg

Så et vægttab på 300g. Ikke meget, men den rigtige vej. De sidste 5kg er bare skide svære:(
Jeg vil så også sige, at jeg nok godt kunne have levet lidt sundere:$

Kram fra Mathilde

Anmeld

16. juli 2008

Lsh

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] Hej her er der gået total rav i den....>( http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Kvinder-54/TG-Kvinder-23.gif Har haft en uge med akut tider på forskellige sygehuse med min søn pga. hans øjne... Så kuren har ikke været til at holde med sygehus mad...:'( Jeg vågnede i nat igen, ved at Oliver græd og igen måtte konstatere at vi nok skal afsted igen... Lige nu sover han og jeg må pænt vente til han vågner...;) Sidder nu og venter på at Århus sygehus ( øjenafd. ) og Sønderborg sygehus ( børneafd. )ringer tilbage til mig...:$ Puh den ventetid... Ringede til Sønderborg sygehus kl. 6,30 og Århus kl. 8.00... Ja og nu er kl. snart 9.30... Så derfor gider jeg slet ikke hoppe på vægten idag... For ved jo at jeg har taget på...8( Mvh Majbritt [/citat] Øv Majbritt, sikke noget møj med vægten; men især med Oliver, nu er jeg ikke klar over hvad der er galt med ham; men jeg vil ønske jer rigtig go' bedring og så håber jeg snart han er i bedring, så du kan klare vægten også. Håber du nu har snakket med sygehusene så I ved hvad der skal ske, ventetid er forfærdelig, ikke mindst når det er ens børn det drejer sig om.... Skriv endelig når du har brug for en gåtur og en snak. Har ikke selv meget overskud og humøret er i bund; men frisk luft kan gøre meget ved det. Knuz Luise

Anmeld

16. juli 2008

Miam

Luise og Majbritt: øv det er jeg da ked af at høre for jer. Ikke så meget for vægten, for det kan altid komme, men alt det andet.
Sikke noget skidt.

(H)

Jeg kan fortælle, at jeg har tabt 3 kg denne uge, har nemlig også vejedag onsdag. Men det er nok fordi det er første uge, der taber man sig bedre.
Men vil stadig sige at madlog.dk er en superb hjælpeside når man skal smide nogle kilo.

Knus Mia

Anmeld

16. juli 2008

Lsh

[citat][f][småt]Miam skriver:[/småt][/f] Luise og Majbritt: øv det er jeg da ked af at høre for jer. Ikke så meget for vægten, for det kan altid komme, men alt det andet. Sikke noget skidt. (H) Jeg kan fortælle, at jeg har tabt 3 kg denne uge, har nemlig også vejedag onsdag. Men det er nok fordi det er første uge, der taber man sig bedre. Men vil stadig sige at madlog.dk er en superb hjælpeside når man skal smide nogle kilo. Knus Mia [/citat] Hej Mia Det er da super flot, det giver jo en selvtillid og motivation, når man har sådan et FLOT vægttab. Tror da lige jeg vil lægge vejen forbi madlog.dk man kan vel altid bruge lidt inspiration ;) Ja, det er knap så fedt, selvom han er en gammel mand, er det altså synd, det skal ende på den måde. Selvom det er et er større chok, ville jeg hellere ha' han bare faldt om og var væk med det samme. Det gjorde min morfar i januar pga en hjerneblødning. Det var et chok; men han lå i det mindste og var syg i længere tid; men var frisk til den dag han faldt om. Nok om det. Vi ses til en en super veje-dag i næste uge :D (H) Luise

Anmeld

16. juli 2008

ivfmarie

åh åh...ups... er det i dag!? :S

Det har jeg vist fortrængt. Jeg tror jeg holder en lille sommerpause fra vejningerne - nej vent, gu gør jeg ej! Jeg holder pause fra kuren, men jeg vil blive ved med at veje mig - ellers går det jo helt amok!

Men jeg venter altså med at hoppe på svinet til i morgen, for jeg har lige spist nybagt franskbrød med lun leverpostej - maaange skiver!! :$

Om to minutter er manden jeg ud af døren for at gå en tur med hunden, så der sker trods alt lidt på motionssiden.

Bla bla bla fra Marie, der ønsker god ferie, og pøj pøj i kampen mod kiloene.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.