( MEGET beskrevet - UNDSKYLD hvis jeg støder nogen )
Hej piger.
Er lidt i tvivl om mit udflåd - og inden jeg kontakter lægen osv ville jeg lige høre jer hvad i syntes jeg skal gøre - eller om i evt. har prøvet det før..
Igår aftes bemærkede jeg mit udflåd lugtede grimt.. Ikke fiskeagtigt men hellere ikke normalt.. Så imorges da jeg vågnede og sku på toilet - opdagede jeg en kæmpe klat grønligt/gulligt udflåd.. Det var ikke slimproppen det prøvede jeg i min tidligere graviditet.. Nu sidder jeg her til middag og har jo været jævnligt på toilet som gravid - men HVERGANG har der været små og store klumper - Ja jeg prøvede endda at stikke en vatpind i en af klumperne og det kan mases sammen men er ikke eleastisk ligesom slimproppen - og nu irriterer det mig rigtig meget..!! Jeg er meget hævet dernede - men det var jeg også med min første pga. blodomløbet osv. Dengang var det bare ikke så generende som nu.
Så har jeg været lidt inde og søge på nettet men syntes det gir meget forskellige svar. Jeg er idag i uge 29 - og skriver ano. da jeg syntes det er rigtig pinligt..!!
Hilsen den fortvivlede..!!
Anmeld