tykt gulligt/grønligt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.014 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Anonym trådstarter

( MEGET beskrevet - UNDSKYLD hvis jeg støder nogen )

Hej piger.

Er lidt i tvivl om mit udflåd - og inden jeg kontakter lægen osv ville jeg lige høre jer hvad i syntes jeg skal gøre - eller om i evt. har prøvet det før..

Igår aftes bemærkede jeg mit udflåd lugtede grimt.. Ikke fiskeagtigt men hellere ikke normalt.. Så imorges da jeg vågnede og sku på toilet - opdagede jeg en kæmpe klat grønligt/gulligt udflåd.. Det var ikke slimproppen det prøvede jeg i min tidligere graviditet.. Nu sidder jeg her til middag og har jo været jævnligt på toilet som gravid - men HVERGANG har der været små og store klumper - Ja jeg prøvede endda at stikke en vatpind i en af klumperne og det kan mases sammen men er ikke eleastisk ligesom slimproppen -  og nu irriterer det mig rigtig meget..!! Jeg er meget hævet dernede - men det var jeg også med min første pga. blodomløbet osv. Dengang var det bare ikke så generende som nu.

Så har jeg været lidt inde og søge på nettet men syntes det gir meget forskellige svar. Jeg er idag i uge 29 - og skriver ano. da jeg syntes det er rigtig pinligt..!!

Hilsen den fortvivlede..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen?..

Anmeld

2. september 2010

Laulund87

Jeg synes det lyder lidt underligt, især hvis det er grønligt

Jeg ville ringe til lægen

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Jamen jeg syntes nemlig også det er rigtig mærkeligt og underligt.

Ringede til lægen men fik at vide at jeg bare måtte se tiden an..!! Det syntes jeg ikke helt var det svar jeg forventede nu når det er så meget som jeg forklarede hende..!

Hvad ville du/i gøre når man får sådan et svar fra ens egen læge?

Anmeld

2. september 2010

oo

det lyder som svamp! jeg havde grønligt udflåd og jordmoderen sagde med det samme i tlf at det var svamp. du skal have en canesten kur, det er blot een pille du skal ligge op (med fingrene IKKE indføringshylsteret!!!!) i skeden når du går i seng, så skulle det være væk i løbet af meget kort tid

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Okay Jamen skal de ikke tjekke det eller kan man få det på apoteket ?

Anmeld

2. september 2010

oo

Anonym skriver:

Okay Jamen skal de ikke tjekke det eller kan man få det på apoteket ?

du kan vist godt få det i håndkøb på apoteket, men ellers skal lægen tjekke dig. jeg blev selv tjekket på fødegangen fordi jeg både blødte og havde grønligt udflåd - det viste sig at være en dobbeltop af svamp og blærebetændelse

Anmeld

2. september 2010

Kvindemin

Tjuhl skriver:

du kan vist godt få det i håndkøb på apoteket, men ellers skal lægen tjekke dig. jeg blev selv tjekket på fødegangen fordi jeg både blødte og havde grønligt udflåd - det viste sig at være en dobbeltop af svamp og blærebetændelse

Mærkeligt, jeg må ikke få sådan en kur. Kun creme..

Nå til sagen Du skal ikke være 'flov', jeg har det nøjagtig på samme måde, og slimproppen kan også være grønlig og komme i små doser, min er påvej som du beskriver der

Anmeld

2. september 2010

oo

Chritinap skriver:

Mærkeligt, jeg må ikke få sådan en kur. Kun creme..

Nå til sagen Du skal ikke være 'flov', jeg har det nøjagtig på samme måde, og slimproppen kan også være grønlig og komme i små doser, min er påvej som du beskriver der

nåh! jeg måtte godt tage stikpillen, men jeg måtte under ingen omstændigheder bruger indføringshylsteret, men skulle kun lige skubbe den ind med fingrene  

altså...må jeg lige spørge....slimproppen! ligner den grønligt udflåd? og kan den komme i doser? altså jeg ved den kan gå og så gendanne sig, men jeg har nemlig tænkt meget over, at her mens jeg har haft hård mave, så når jeg virkelig har siddet og presset meget længe (vi taler over en time - og undskyld for detaljerne!!), så kan der godt komme ligesom en klump grønligt udflåd, men jeg har ikke udflåd overhovedet ellers lige for tiden. æh...ja...mit spørgsmål lyder egentlig på, kan det være lidt slimprop der langsomt løsner sig??

Anmeld

2. september 2010

Kvindemin

Tjuhl skriver:

nåh! jeg måtte godt tage stikpillen, men jeg måtte under ingen omstændigheder bruger indføringshylsteret, men skulle kun lige skubbe den ind med fingrene  

altså...må jeg lige spørge....slimproppen! ligner den grønligt udflåd? og kan den komme i doser? altså jeg ved den kan gå og så gendanne sig, men jeg har nemlig tænkt meget over, at her mens jeg har haft hård mave, så når jeg virkelig har siddet og presset meget længe (vi taler over en time - og undskyld for detaljerne!!), så kan der godt komme ligesom en klump grønligt udflåd, men jeg har ikke udflåd overhovedet ellers lige for tiden. æh...ja...mit spørgsmål lyder egentlig på, kan det være lidt slimprop der langsomt løsner sig??

mærkeligt - for den creme hjælper mig bare ikke
og så siger det nok sig selv hvor ubehageligt det er

ja, den kan godt gå i små doser eller over en periode. det gjorde min også sidste gang, mit er så noget der ligger i mit trusseindlæg hver gang jeg går på toilet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.