Hejsa Piger
Har virkelig hårdt brug for hjælp.....
Har en søn på 3 år og 4 som lider af hypermobilitet, dog mest i hans ben og især nede i det led hvor han bøjer han fod... Det gør at når han går, "splatter" knoglen nærmest sammen og han går helt forkert på foden...
Han har ofte klaget over ondt i ryggen og hens ben. Så jeg tog selvfølgelig til læge med ham. Fik afvide at børn tit har den slags knogler når de er små, og det ville rette sig. Men at jeg skulle sørge for han altid har sko på der går godt op og støtter omkring hans fod og ankel. Så det var vi ude og købe i dyre domme (syntes 650 kr er mange penge for sko til en 3årige barn) Men han skal have det bedste af det bedste for at hjælpe ham.
Nu igår kom han så hjem fra børnehave og virkede glad efter en hel dag på legepladsen. Men da han så kom ind i sofaren og sad og fik slappet af, tog fanden pludselig ved ham....
Han SKREG seriøst af smerte i hans ben, han fløj rundt i sofaen og vred sig pga smerte, det var ret så sveden haglede af ham.... Det var så frygtelig at se på! Jeg gav ham noget smertestillende, men det hjalp overhovedet ikke. Puttede ham så i et varmt bad, og det tog dog lidt af smerten, fik ham i hvert fald til at falde til ro, og kl 18.15 faldt han i søvn i armene på mig....
Egen læge mener det er "normalt" han går sådan, men dælme da vel ikke han skal få så stærke smerter over det??? Hun siger vi skal se an et års tid også tage det op igen...
Men seriøst, skal jeg ikke banke i bordet og have ham tjekket ydeligere af andre læger som har forstand på lige netop det???
Kram
Anmeld